• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC heeft weer een goede administratie

  • Onderwerp starter Onderwerp starter pepper
  • Startdatum Startdatum
P

pepper

Krijg ik vandaag een brief van UPC, of ik mijn mediabox alsnog in wil leveren op straffe van ........................
Gelukkig het bewijsje van TNT goed bewaard.
Moet wel weer een copie maken en opsturen om te bewijzen dat de box verstuurd is.

Weer extra tijd en geld voor postzegel kwijt omdat UPC weer eens zijn administratie niet op orde heeft. >:(
 
Je kunt 'm ook faxen, geloof ik. Gaat sneller en is goedkoper als je toevallig zo'n apparaat ergens weet te staan.
 
Terug
Bovenaan