P
pepper
Krijg ik vandaag een brief van UPC, of ik mijn mediabox alsnog in wil leveren op straffe van ........................
Gelukkig het bewijsje van TNT goed bewaard.
Moet wel weer een copie maken en opsturen om te bewijzen dat de box verstuurd is.
Weer extra tijd en geld voor postzegel kwijt omdat UPC weer eens zijn administratie niet op orde heeft.
Gelukkig het bewijsje van TNT goed bewaard.
Moet wel weer een copie maken en opsturen om te bewijzen dat de box verstuurd is.
Weer extra tijd en geld voor postzegel kwijt omdat UPC weer eens zijn administratie niet op orde heeft.
