• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

upc heeft het voor elkaar...

B

basilogics

eindelijk, het is ze gelukt. ik zeg op bij die lui. na zeer veel fouten te hebben gemaakt en regelmatig mijn geduld op de proef te hebben gesteld, ben ik het geklooi (want dat is het) meer dan zat. met uitzondering van kill bill die hier zo nu en dan op het forum te vinden is en werkzaam is bij upc. helaas hebben collega's van kill bill het weer grondig weten te verprutsen.
nu maar eens kijken bij de concurrent wat die te bieden heeft aan, met name, service.
wat een josti's daar!
van mij krijgen ze een dikke nul op hun rapport.

basilogics

edit.
en ik zie nu pas dat ik in het verkeerde forum heb gepost. had natuurlijk upc algemeen moeten zijn. sorry, beetje boos.

Mod: Geen probleem, kan gebeuren. Zoals je ziet is het al verplaatst.
 
laat ik het zo stellen,

veel foute rekeningen alweer ruim een half jaar. in eerste twee jaar was dat ook het geval, daarna ging het zowaar een jaar goed. toen een pakket aangevraagd en het is weer helemaal mis. de automatische incasso heb ik d.m.v. een rode kaart gestopt. ik krijg nu helemaal geen rekeningen meer, maar wel een herinnering via m'n mail.
of ik even vlug het betreffende bedrag wil overmaken anders word ik afgesloten. beetje irritant toontje van die lui, terwijl zij niet weten wat ze met zo'n rode kaart moeten doen. kortom, mijn geduld is tot op het laatste molecuul op.
leuk trouwens dat in hun algemene voorwaarden staat dat ze de overeenkomst kunnen beëindigen "indien de machtiging tot automatische incasso wordt ingetrokken".
graag zelfs.

basilogics.

zucht... ik moet nog even geduld hebben. ik heb m'n chello abo in januari verandert en dan gaat een nieuwe contract periode van 12 maanden in.
 
in de 5 jaar dat ik klant bij hun ben geweest is het de eerste 3 jaar goed verlopen. Totdat upc de modems ging omruilen. Altijd modem uitval om ziek van te worden. Na dit zelf maar eens opgelost toen gezijk met upc digi tv. Kortom door hoge prijs van internet en slechte kwalitijd van de modem ben ik na 5 jaar af gestapt van chello internet naar wannadoo.
 
NEEM EEN ALTERNATIEF!!!

SCHOTEL!
KPN!

AANGETEKENDE BRIEVEN! SLEEP ZE VOOR HET GERECHT!

Blijf toch niet op je reet zitten!
Ik heb hier ook 2 jaar last van gehad en ben nu 3 jaar UPC loos! En de kwalliteit van het leven verbeterd! HEUS!
 
Howdy

Weer èèn klant minder.
Vandaag na de zoveelste keer weer last van brakke verbindig.
meteen alles opgezegd.
internet eruit en meteen de kabel tv ook maar weghalen.
Ik ben het helemaal zat en wil er niks meer van in huis hebben.
Wat een ongelofelijk slecht produkt.

Als er andere artikelen verkocht werden die zo slecht werkte had niemand het gepikt.

Nog even geduld en ik heb tenmiste een echte provider ( al jaren de beste)
Ik zal in elk geval niemand meer iets van UPC aanraden, of je moet van je geld afwillen.
 
Terug
Bovenaan