• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC HDTV goedkoper geworden...?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Sjah
  • Startdatum Startdatum
Berichten
4.151
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik zie als ik bij de voordeelpakketten druk op opties, dat HD signaal tegenwoordig maar 5€ extra kost. Er staat ook bij Actie, maar ik zie niks staan van dat het na 6 mnd weer 9€ wordt. Kortom ik ga ervan uit dat Upc zich eindelijk wat heeft aangetrokken van de kritiek, dat bijv. een Ziggo dik goedkoper is op HD-gebied. Wat dan wel een klein addertje is, dat je voor die 5€ niet de DVR versie van het HD-kastje krijgt.

Ben er voor mezelf nog niet helemaal uit of ik het 5€ waard vind, had het gelijk gedaan als we het over 3€ hadden gehad. tJa het blijft toch een verkapte prijsverhoging vind ik.
 
Nee, ik lees 2.50 voor de DVR op de "actiepagina". Verder was het vroeger 9€ voor kale HD-mediabox, kortom ik blijf positief over wat er nu aan de gang is. ;)
 
Ja helemaal met Sjah eens :)
UPC ga zo door.
Hopelijk komt UPC ook nog in de toekomst HD in het basis pakket toevoegd en dat we strax niet meer voor kabel en radio (17,05,-) betalen hoeven ;D dat dat dan al in het digitale pakket vast zit.
 
patrykvdmeulen zei:
Ja helemaal met Sjah eens :)
UPC ga zo door.
Hopelijk komt UPC ook nog in de toekomst HD in het basis pakket toevoegd en dat we strax niet meer voor kabel en radio (17,05,-) betalen hoeven ;D dat dat dan al in het digitale pakket vast zit.

Daar zijn al veel topics over, die 17.95 is het melkkoetje van upc ;)
 
patrykvdmeulen zei:
Hopelijk komt UPC ook nog in de toekomst HD in het basis pakket toevoegd en dat we strax niet meer voor kabel en radio (17,05,-) betalen hoeven ;D dat dat dan al in het digitale pakket vast zit.

Jij denkt dat op enige moment we enkel voor de Tv 5 + 5 euro betalen voor een HDTV, meer niet? Denk toch dat die 17 euro een soort van basis is van Upc. Ok het zal misschien omlaag gaan, maar dat je keihard 17.05 omlaag gaat....kan ik me niet voorstellen.
 
Ik lees net bij totaaltv dat dit voor nieuwe klanten is, maar de huidige klanten (waaronder ik) betalen 9 euro nog.

Schandalig !
 
|Ik als bestaande klant kan ook HD nemen voor 5 euro extra.
Zit te nu te twijfelen of ik zal ingaan op een nieuw pakket, bv 25mb + Tv Royaal en HD.
Ik betaal nu 53,05 en zou dan 52.50 gaan betalen per maand.
Maar ik zie op tegen overstappen, omdat UPC zo vaak een zooitje maakt van een abonnement verandering.
 
Terug
Bovenaan