- Berichten
- 4.151
- Digitale TV
- Ziggo
Ik zie als ik bij de voordeelpakketten druk op opties, dat HD signaal tegenwoordig maar 5€ extra kost. Er staat ook bij Actie, maar ik zie niks staan van dat het na 6 mnd weer 9€ wordt. Kortom ik ga ervan uit dat Upc zich eindelijk wat heeft aangetrokken van de kritiek, dat bijv. een Ziggo dik goedkoper is op HD-gebied. Wat dan wel een klein addertje is, dat je voor die 5€ niet de DVR versie van het HD-kastje krijgt.
Ben er voor mezelf nog niet helemaal uit of ik het 5€ waard vind, had het gelijk gedaan als we het over 3€ hadden gehad. tJa het blijft toch een verkapte prijsverhoging vind ik.
Ben er voor mezelf nog niet helemaal uit of ik het 5€ waard vind, had het gelijk gedaan als we het over 3€ hadden gehad. tJa het blijft toch een verkapte prijsverhoging vind ik.


dat dat dan al in het digitale pakket vast zit.
heb je goed gelezen
Het is geen 17,95,- maar 90 cent eraf dan is het 17,05,- 