O
olav1956
Hallo Ik heb een nieuw abo met HD tv en heb een al wat oudere Hitachi plasma 42pd3000. Omdat ik ook een mac mini met Plex er op aansluit middels de HDFury ging ik er van uit dat dat ook met de Philips HD settop box zou lukken. Helaas krijg ik geen beeld en geen geluid.
Is er nog hoop voor mijn HD kanalen?
Alvast dank
Is er nog hoop voor mijn HD kanalen?
Alvast dank