• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC goed bezig met internet, maar Digitale TV??

Berichten
1.384
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Het is natuurlijk fantastisch nieuws dat UPC de internetsnelheden weer verhoogd. Maar er is een ding dat ik niet zo goed begrijp: met internet is UPC m.i. toonaangevend bezig. De ene snelheidsverhoging na de andere krijgen we over ons heen. Supersnelle Fiber abonnementen zijn onlangs geïntroduceerd. Maar op het gebied van digitale tv laten ze flink wat steken vallen. Vele abonnees roepen al jarenlang om een meer divers programma-aanbod. Zenders worden min of meer stilzwijgend verwijderd en het aanbod van kanalen wordt minimaal uitgebreid en dan meestal ook nog met kanalen van een belabberde kwaliteit waar niemand echt op zit te wachten. Als reden denk ik dan vaak dat geld de belangrijkste drijfveer voor UPC is. Maar deze snelheidsverhogingen kosten toch ook geld? Wat ik hiermee wil zeggen is: ik begrijp de gedachtengang van UPC niet zo goed. Aan de ene kant (internet) dus m.i. goed bezig, aan de andere kant (digi tv) dus juist niet. Hoe denken jullie hierover?
 
Ik begrijp wat je bedoelt... Op dit moment heb ik overigens Internet24, dus hoop dat wanneer Fiber mogelijk is, ik ook gratis kan upgraden hier in 313X.

Op dat gebied dus inderdaad goed bezig. Ik ben het gedeeltelijk met je eens wat betreft Digitale TV, omdat de zenders die er nu op aangeboden worden mij grotendeels niet aanspreken. Een aantal zenders (vnl Veronica, Zone Reality, History en de eigen bestelde Film zenders) bekijk ik met regelmaat, maar daar houdt het eigenlijk wel mee op.

Ik kan me echter wel voorstellen dat het voor UPC moeilijk moet zijn om aan alle wensen van alle X00.000 DTV-klanten te voldoen. De zender die de ene persoon weer vaak kijkt wordt door de ander verafschuwd, en ga zo maar door. Volgens mij is het wel zo dat als je je wens doorgeeft voor een bepaalde zender die er nu nog niet in zit, dit wel ergens geregistreerd wordt. Ik denk zelfs dat ze dit op prijs zullen stellen omdat het anders verleidelijk is om af te gaan op eigen wensen van de mensen die werken op de afdeling die daar over gaat.
 
FreekieDee zei:
Ik begrijp wat je bedoelt... Op dit moment heb ik overigens Internet24, dus hoop dat wanneer Fiber mogelijk is, ik ook gratis kan upgraden hier in 313X.

Het zou wel fijn zijn als ze dat op elk postcode gebied zouden doen, waar ik woon is dat helaas niet het geval geweest. Met andere woorden, ik zal dus de volle mep moeten betalen.
 
Terug
Bovenaan