- Berichten
- 1.384
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Het is natuurlijk fantastisch nieuws dat UPC de internetsnelheden weer verhoogd. Maar er is een ding dat ik niet zo goed begrijp: met internet is UPC m.i. toonaangevend bezig. De ene snelheidsverhoging na de andere krijgen we over ons heen. Supersnelle Fiber abonnementen zijn onlangs geïntroduceerd. Maar op het gebied van digitale tv laten ze flink wat steken vallen. Vele abonnees roepen al jarenlang om een meer divers programma-aanbod. Zenders worden min of meer stilzwijgend verwijderd en het aanbod van kanalen wordt minimaal uitgebreid en dan meestal ook nog met kanalen van een belabberde kwaliteit waar niemand echt op zit te wachten. Als reden denk ik dan vaak dat geld de belangrijkste drijfveer voor UPC is. Maar deze snelheidsverhogingen kosten toch ook geld? Wat ik hiermee wil zeggen is: ik begrijp de gedachtengang van UPC niet zo goed. Aan de ene kant (internet) dus m.i. goed bezig, aan de andere kant (digi tv) dus juist niet. Hoe denken jullie hierover?