• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC geen HD ! Na WK bevestigd in winkel !!!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter lootje1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
L

lootje1

Lieve Mensen, ik ben net naar de UPC winkel geweest in Haarlem :'( :'( :'(

Net naar de UPC service center geweest in Haarlem UPC Center Haarlem Grote Houtstraat 133 En de meneer in de winkel wist mij te vertellen dat ze het niet gaan halen om de WK uit te zenden in HD :-(

Dus ik vraag wat is het probleem? Geen kastjes en storing met hun Philips uitzendt apparatuur.
Terwijl de andere maatschappijen die niet in haarlem zitten zoals casema hier geen problemen mee hebben alleen je moet :
1. in hun dekking gebied wonen
2. een kastje van samsung hebben bemachtigd hier zijn er maar "6000" van ??? van de ruim inmiddels 20.000 aanvagen

Dus 3000 essent + 3000 Casema HD-kijkers ?!?!? ???



:9 Het grootste WK-Schandaal in geschiedenis is uitgevoerd :9

Philips official sponsor WK
footer_fifa.gif


Ik een mooie Samsung LE32R51B gehaald en ja hoor dan krijg je dit te horen.

En Samsung Decoders (Casema-Essent) werken nu ineens ook niet meer met HDMI :'( :'( :'( groen beeld :'(

NOS zendt uit in 4:3 ??? :'(

I Haat Joepie-c >:D >:D
 
is al een topic over hdtv etc.

https://chelloo.nl/Ziggo/index.php?PHPSESSID=112329d0016efb8a64ad21f6f657da92&topic=14150.0
 
Goedemorgen lootje1. Misschien een tip om in het vervolg ook andere topics te lezen?

https://ziggoforum.nl/topics/14150/ --> Dit topic heb je al gevonden zie ik
https://ziggoforum.nl/topics/13564/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry mensen ik kon gewoon huilen net wou de UPC service center wat aan doen was niet mijn bedoeling.

Maar ik wou het alleen even aan geven dat het me net bevestigd wordt door een mederwerker van de service center.

En de andere topic heet :

HDTV: Ben jij al gebeld / benaderd door UPC?

Dat bedoel ik dus, ze bellen je niet, zeggen niks tot dat je langs gaat en dan het verhaal krijgt te horen.

Typisch Joepie-C

thats all folks O0
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan