• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC geeft nooit antwoord

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Jochem25
  • Startdatum Startdatum
J

Jochem25

Heeft het emailen via het online contact forumlier van upc wel zin. Ik heb namelijk al een paar keer contact gezocht over mijn te hoge rekening. (abbonements gelden waren opeens hoger) maar krijg nooit antwoord. volgens mij beland mail direct in de prullebak. en de helpdesk bellen is onbegonnen werk.

:9 >:(
 
Hoe zo, de helpdesk bellen is onbegonnen werk?

Ik moest ze afgelopen zaterdag aan de lijn hebben en belde om 10:00 uur, ik kreeg gelijk iemand aan de lijn die het probleem direkt zou oplossen.

Mijn advies is dus: bellen!
 
HAHAHAHA....oeps, sorry. Contactformulier heeft geen zin...dat is een grijs archief bij UPC. En de helpdesk? 8 van de 10 medewerkers kan geen hulp (anders dan de standaard oplossingen die ze op een papiertje hebben staan) bieden. Dus niet zo positief eh?
 
UglyDude zei:
HAHAHAHA....oeps, sorry. Contactformulier heeft geen zin...dat is een grijs archief bij UPC. En de helpdesk? 8 van de 10 medewerkers kan geen hulp (anders dan de standaard oplossingen die ze op een papiertje hebben staan) bieden. Dus niet zo positief eh?

Dat is niet waar ik doe het altijd via het contact formulier en heb altijd nog binnen 24 uur antwoordt gehad.
En dan niet toevallig in 1 geval maar meerdere keren de vragen zijn ook altijd correct beantwoordt.

Gr Andre
 
Dan heb je geluk. Ik heb al diverse malen dat formulier ingevuld en nada, zap, nix! Zelfs op een aangetekende brief reageren ze niet. En omdat jij geholpen bent wil niet zeggen dat het werkt! Kijk naar de vele anderen die je voor zijn gegaan en waar het ook niet tot tevredenheid functioneert.

En natuurlijk werkt de telefoon, daar verdienen ze aan...Je krijgt een sd'er aan de telefoon, na 5 minuten moet hij/zij een collega raadplegen (komt dit bekend voor??) en na 8 minuten is het een probleem in de wijk!...Lachen hoor...Werkt als een speer...
 
ArticSpy zei:
bellen werkt goed tegenwoordig

ik heb het geprobeerd, maar ik denk dat de belkosten inmiddels hoger zijn dan het verschil in de rekening van ongeveer 4,5 euro.
nou lig ik niet echt wakker van 4,5 euro, maar als ik niet reageer, waar ligt dan de grens, het moet natuurlijk gewoon kloppen.
 
UglyDude zei:
HAHAHAHA....oeps, sorry. Contactformulier heeft geen zin...dat is een grijs archief bij UPC. En de helpdesk? 8 van de 10 medewerkers kan geen hulp (anders dan de standaard oplossingen die ze op een papiertje hebben staan) bieden. Dus niet zo positief eh?

Papiertje?? Ik heb nog nooit een papiertje met standaard antwoorden gehad.. en ze staan ook niet op mijn scherm. :P
 
Jochem25 zei:
Heeft het emailen via het online contact forumlier van upc wel zin. Ik heb namelijk al een paar keer contact gezocht over mijn te hoge rekening. (abbonements gelden waren opeens hoger) maar krijg nooit antwoord. volgens mij beland mail direct in de prullebak. en de helpdesk bellen is onbegonnen werk.

Heeft zeker zin. Soms duurt het wat langer voordat je een antwoord krijgt, maar dat is iets waar we hard aan werken. Als het goed is heb je inmiddels een reactie op je e-mail ontvangen.
 
Wassily-UPC zei:
Heeft zeker zin. Soms duurt het wat langer voordat je een antwoord krijgt, maar dat is iets waar we hard aan werken. Als het goed is heb je inmiddels een reactie op je e-mail ontvangen.

inderdaad!!!!! :6

ik heb een keurig antwoord gehad. er bleek in de eerste periode teveel korting gegeven te zijn (?). en die zou dan verekend worden met het tweede half jaar dat nu van start is gegaan. Tja duidelijk was anders. Dit was UPC zelf ook vanmening, en vanwege het lange wachten hebben ze mij een maand gratis abbonnement gegeven.

ik moet toegeven, dit lossen ze dan toch wel klantvriendelijk op; hulde! :6
 
Terug
Bovenaan