• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC gaat NOOIT VH1-Classic of MTV2 toevoegen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Eoin
  • Startdatum Startdatum
E

Eoin

UPC heeft allang besloten om die 2 zenders nooit meer toe te voegen (beslissing is al lang geleden genomen).
Er is besloten om alleen betalende zenders toe te voegen en/of zenders die ze in eigen beheer hebben of die betalen. Langzamerhand zullen de zenders die hier niet aan voldoen 1 voor 1 verdwijnen
MTV (eigenaar van beide zenders) zal nooit betalen voor die 2 zenders, waardoor ze nooit zullen worden toegevoegd.

begrijp me goed: ik ben een voorstander van het toevoegen van die zenders, maar members op deze forum die blijven roepen om VH1cl of MTV2 moeten dit goed beseffen; het zal NOOIT en te nimmer toegevoegd worden
 
alexanderf zei:
ik wil hiermee zeggen dat mensen niet meer moeten hopen dat die zenders ooit op de decoder komen. Telkens in iedere topic kom ik wel iemand tegen die hierom roept.
Ze moeten beseffen dat het er nooit van zal komen. snap je?
 
Eoin zei:
UPC heeft allang besloten om die 2 zenders nooit meer toe te voegen (beslissing is al lang geleden genomen).
Waar haal jij deze wijsheid vandaan?
Zit jij in de directie van UPC, of heb je dit zelf bedacht?
 
Hij heeft de hoop al opgegeven wij hebben daarentegen nog een klein sprankje van hoop dat UPC ook op zender beleid nog een keer naar ons gaat luisteren.

Think positive :D
 
Johnny54 zei:
Waar haal jij deze wijsheid vandaan?
Zit jij in de directie van UPC, of heb je dit zelf bedacht?
ik kijk naar de signalen afkomstig van UPC
ik trek mijn conclusie, en ga niet tegen beter weten in roepen om zenders die toch nooit zullen komen
 
Tja als je zwijgt gebeurt er inderdaad niets.

Kabinet had ook besloten "Geen onderzoek naar Irak"
Kamer bleef zeuren.
Uiteindelijk komt dat er toch.

Zo kan het dus ook bij UPC gaan. Wie weet luisteren ze eens naar de klant.
 
Järna zei:
Zo kan het dus ook bij UPC gaan. Wie weet luisteren ze eens naar de klant.
noem mij 1 voorbeeld waar UPC geluisterd heeft?
UPC heeft een monopolie positie, en gaat echt NIET luisteren
abonnees zijn er zat, en ze merken het echt niet in hun portemonnee als ze voor de zoveelste keer niet naar ons luisteren
dus blijven ze ons negeren
 
Terug
Bovenaan