E
Eoin
UPC heeft allang besloten om die 2 zenders nooit meer toe te voegen (beslissing is al lang geleden genomen).
Er is besloten om alleen betalende zenders toe te voegen en/of zenders die ze in eigen beheer hebben of die betalen. Langzamerhand zullen de zenders die hier niet aan voldoen 1 voor 1 verdwijnen
MTV (eigenaar van beide zenders) zal nooit betalen voor die 2 zenders, waardoor ze nooit zullen worden toegevoegd.
begrijp me goed: ik ben een voorstander van het toevoegen van die zenders, maar members op deze forum die blijven roepen om VH1cl of MTV2 moeten dit goed beseffen; het zal NOOIT en te nimmer toegevoegd worden
Er is besloten om alleen betalende zenders toe te voegen en/of zenders die ze in eigen beheer hebben of die betalen. Langzamerhand zullen de zenders die hier niet aan voldoen 1 voor 1 verdwijnen
MTV (eigenaar van beide zenders) zal nooit betalen voor die 2 zenders, waardoor ze nooit zullen worden toegevoegd.
begrijp me goed: ik ben een voorstander van het toevoegen van die zenders, maar members op deze forum die blijven roepen om VH1cl of MTV2 moeten dit goed beseffen; het zal NOOIT en te nimmer toegevoegd worden
