• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC en service: een geweldig geluidsdocument van Henk Burger!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter aanhetlijntje
  • Startdatum Startdatum
A

aanhetlijntje

Henk Burger heeft een leuk geluidsdocument gemaakt over de geweldige service van UPC.... effe luisteren!
Klantenservice van UPC blijkt een contradictio in terminus. Hilarische, maar ook beklemmende ervaringen van klanten die de wanhoop nabij zijn. "Ik kan helaas niets voor u doen". Behalve rekeningen sturen voor niet geleverde diensten, automatische incasso's regelen van mensen die helemaal geen product afnemen, etc....

Luister op:
https://tinyurl.com/m349dc
 
Volgens mij al redelijk oud.
Men heeft het over de internetdienst chello, terwijl dat al heel lang "UPC internet" heet.
 
teleromeo zei:
Ik begrijp uit de reacties dat situatie nu heel anders is ???

;D
absoluut........ ;D ;D ;D
De wachtijd bedraagt nu.....

Wachtijd: tja...... beste tijdstip om te bellen kun je wel googlen... middags geloof ik na 1415...

Hallo.. ik ben om er uw pronleem op te lossen.... aan het eind.... ik begon het gesprek om u ter service te staan of u vraag te beantwoorden......

Het is verbetert... maar de daadwerkelijke uitvoering daarvan.................. ach duidelijk zie dit forum
 
Beetje apart om oude koeien uit de sloot te halen.
Die koeien waren van een hele andere boer. ::)

UPC is qua service ver vooruit gegaan.
Zij hebben genoeg awards gewonnen, zoals contactcenter award. 2 of 3 maal zelfs afgelopen tijd.
 
Oud misschien, maar nog helemaal actueel... er zullen ongetwijfeld(mag ik tenminste hopen) dingen zijn verbeterd, maar er is nog veel net zo belabberd geregeld als vroeger... :P
 
Terug
Bovenaan