• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC en Postbank :9

  • Onderwerp starter HardcoreHoolie
  • Startdatum
H

HardcoreHoolie

Hey,

Vinden jullie het ook niet irritant dan UPC lang de Postbank hanteert? Kmoets me rekening voor 23 augustus betalen. Het was bij mij ABN de 20ste afgeschreven. Bij hun komt het dan later dan 3 dagen aan. Kben daarom een week afgesloten geweest en ik heb extra kosten gehad omdat de Postbank het zolang vast houd. Heb het gister over gemaakt. En kben benieuwd hoelang het gaat duren voordat ik weer aangesloten word! Ksnap het niet, zoveel bedrijven hebben Postbank, maar dan ook nog een andere bank om te betalen. Een betalingsbewijs sturen doen ze ook niet aan. Vind dat echt een gaar zooitje zeg!

De extra kosten liepen op in de 20 € doordat hun Postbank account het zolang vast houdt.

Er kwam sowieso 15 euro bij op een rekening die ze dus een halve maand later stuurde en daar dus inmiddels de betaling allang bijgeschreven was! + dat er over die 15 € BTW komt . En nog een een of andere spookkosten wat ze zelf niet konden zeggen wat het nou was  ??? ??? ???

Owjah, En als je daar je beklag op mailt dan krijg je gewoon niets terug! Heb nu al 7 mailtjes gestuurd hierover. Gewoon elke dag weer 1. En als je daarom dan belt dan krijg je te horen van jah het is druk met de telefoon! en de mailtjes moeten maar ff w88. Dus ik ben benieuwd of ik daar nog wel reactie op krijg.

Grtz!
 
Misschien is het een idee om je rekeningen wat eerder te betalen, en niet te wachten tot de laatste paar dagen???

Ben je ook van dat probleem af.....

Toch best simpel lijkt me. ;)
 
betaald de volgende keer dubbel dan weet je dat je daar geen problemen mee krijgt
 
Ik heb een keer gehad dat ik ben afgesloten omdat er volgens upc een betaling niet was voldaan. Die betaling was echter al een maand geleden voldaan, maar die zagen ze niet staan in de comp. MOet je een fax sturen met een kopie van het bankafschrift, bel je de volgende dag zeggen ze dat het ongeveer een week duurt voordat je weer aangesloten word, omdat het eerst nagekeken moet worden
 
DÆMON zei:
Misschien is het een idee om je rekeningen wat eerder te betalen, en niet te wachten tot de laatste paar dagen???

Ben je ook van dat probleem af.....

Toch best simpel lijkt me.  ;)

Dat gebeurd normaal ook hoor, alleen ik kwam net van vakantie terug dus jah t kon niet anders. En dan gelijk zo doen :s..
 
Ik heb alleen 1x gehad dat ik te laat was met betalen. Dus de volgende maand kreeg ik een rekening van 110 euro iets in die richting. Die heb ik gewoon betaald en de maand daarop kreeg ik een rekening van 160 euro ::) . Ik gebelt hope dat zat ik moest dus gewoon de 55 euro betalen en ze hebben me later terug gebelt en uitgelecht dat er wat mis was gegaan en dat ik die 110 gewoon betaald had..

Erg vreemd allemaal.
 
Pffff en nou krijg ik ineens een smsie dak de betalings achterstand moet betalen anders komen er kosten bij en zou ik geen gebruik meer van hun diensten kunnen maken totdat het betaald is.

En weet je nou wat het mooie is. Hun kunnen op geen enkele manier mijn "nieuwe" mobiele nummer hebben, alleen die ik 1 x heb ingevuld op 1 van die 7 klachtmailtjes.

Kga zo de HD bellen --> info hierover volgt!.

Grtz
 
Betaling is zowaar ontvangen! Binnen 1 dag. Dus ik snap niet dat die andere dan niet optijd kon zijn! Het kan alleen 72 uur duur voordat ik weer verbinding heb.

Grtz.
 
HardcoreHoolie zei:
Betaling is zowaar ontvangen! Binnen 1 dag. Dus ik snap niet dat die andere dan niet optijd kon zijn! Het kan alleen 72 uur duur voordat ik weer verbinding heb.

Grtz.

Even een tip om heel irritant aantegeven dat je een email heb verstuurd, als ik een email krijg die ik niet wil of waarop ik een antwoordt verwacht, cut and paste ik het email adres tot de balk volstaat, dus krijgen ze het zo'n 40 x binnen, evt ook cc volgooien.
 
Als je echt de p inhebt kun je hun emailadres ook opgeven bij een datingsite. >:D
 
Terug
Bovenaan