• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC en IMAP

  • Onderwerp starter Onderwerp starter MaxH
  • Startdatum Startdatum
Berichten
677
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik kan mij het bijna niet voorstellen dat deze vraag niet eerder gesteld is, echter, ik kan het niet vinden.
Gaat UPC nu ook eindelijk IMAP ondersteunen na de 'samensmelting', net als Ziggo?
 
Nog geen officiële mededeling over gezien.
Dit word zoals zoveel zaken een kwestie van afwachten.
 
Heel graag een IMAP-server voor de UPC mailadressen ! Heb de vraag al eens gesteld via de helpdesk (ongeveer een jaar geleden), maar toen waren er geen plannen in die richting.
 
Wie weet, voortschrijdend inzicht.........
 
Sinds kort internet/email via UPC.
Stom genoeg niet eens opgezocht voor afsluiten abonnement.
Ik ging er zonder meer vanuit dat IMAP beschikbaar zou zijn...
 
Eigenlijk nooit zo in verdiept, maar nu ik me ingelezen heb... laat maar komen.
 
MaxH zei:
Ik kan mij het bijna niet voorstellen dat deze vraag niet eerder gesteld is, echter, ik kan het niet vinden.
Gaat UPC nu ook eindelijk IMAP ondersteunen na de 'samensmelting', net als ZIGGO?
Dat hoef je je ook niet voor te stellen, want die vraag wordt al jaren met een zekere regelmaat gesteld, steeds zonder resultaat. Misschien doordat er tot nu toe toch niet genoeg belangstelling voor was? Geen idee, maar biedt Ziggo het al wel aan? In dat geval lijkt het me niet meer dan logisch dat nu eindelijk die doorbraak komt omdat alles naar verluidt gelijkgetrokken wordt. Iedere UPC-abonnee krijgt dan straks neem ik aan naast het upcmail.nl-adres ook een gelijkluidend ziggo-adres? Dat zal dan het hoofd-adres worden en het upcmail een alias, net als destijds met chello.nl?
 
J. de Boer zei:
Dat hoef je je ook niet voor te stellen, want die vraag wordt al jaren met een zekere regelmaat gesteld, steeds zonder resultaat.
Oh? Sinds hoeveel jaar zijn de plannen voor de overname van UPC? Dat UPC zelf geen plannen had was inderdaad bekend. Wel, nu is het een mooie gelegenheid om het gelijk te trekken.
 
Je trekt dit deel van mijn reactie uit z'n verband, althans zo lijkt het. Ik bedoel dat de vraag naar ondersteuning van IMAP op zich al jaren regelmatig wordt gesteld. Los van aanstaande fusie dus. Niettemin terecht dat het item nu weer actueel wordt. Zeker als Ziggo dit al ondersteunde.
 
Terug
Bovenaan