Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat hoef je je ook niet voor te stellen, want die vraag wordt al jaren met een zekere regelmaat gesteld, steeds zonder resultaat. Misschien doordat er tot nu toe toch niet genoeg belangstelling voor was? Geen idee, maar biedt Ziggo het al wel aan? In dat geval lijkt het me niet meer dan logisch dat nu eindelijk die doorbraak komt omdat alles naar verluidt gelijkgetrokken wordt. Iedere UPC-abonnee krijgt dan straks neem ik aan naast het upcmail.nl-adres ook een gelijkluidend ziggo-adres? Dat zal dan het hoofd-adres worden en het upcmail een alias, net als destijds met chello.nl?MaxH zei:Ik kan mij het bijna niet voorstellen dat deze vraag niet eerder gesteld is, echter, ik kan het niet vinden.
Gaat UPC nu ook eindelijk IMAP ondersteunen na de 'samensmelting', net als ZIGGO?
Oh? Sinds hoeveel jaar zijn de plannen voor de overname van UPC? Dat UPC zelf geen plannen had was inderdaad bekend. Wel, nu is het een mooie gelegenheid om het gelijk te trekken.J. de Boer zei:Dat hoef je je ook niet voor te stellen, want die vraag wordt al jaren met een zekere regelmaat gesteld, steeds zonder resultaat.