UPC en Chello storingen

D

davy

Heden voor de zoveelste maal weer uren zitten wachten op een verbinding
Heb dit al zoveel eerder meegemaakt, inclusief dat ik laatst een heleboel emails ben kwijtgeraakt doordat de heren wat aan het veanderen waren. alle mails verzonden vanaf donderdag tot zondagmiddag dus weg, helaas volgens de heren van chello, niets aan te doen. Hiervoor zijn zij niet aansprakelijk, moet je maar een zakelijke account hebben, werd medegedeeld.

=edit=
 
Met betrekking tot chello en hun verbinding heb je gelijk. Alleen de uitingen moet je toch even achterwegen laten.

Soms snappen mensen ook wat je bedoeld zonder deze woorden.
 
davy zei:
Heden voor de zoveelste maal weer uren zitten wachten op een verbinding
Heb dit al zoveel eerder meegemaakt, inclusief dat ik laatst een heleboel emails ben kwijtgeraakt doordat de heren wat aan het veanderen waren. alle mails verzonden vanaf donderdag tot zondagmiddag dus weg, helaas volgens de heren van chello, niets aan te doen. Hiervoor zijn zij niet aansprakelijk, moet je maar een zakelijke account hebben, werd medegedeeld.

=edit=
.

Dan zeg je toch op als je het zo stoort.
Ik geloof alleen niet alle dingen van wat je zegt, vind je zeker niet erg he?

=edit=
Maar wat hebben wij hieraan eigenlijk. Dat het jou oplucht?
 
Ach, maak je niet dik, op het weekend na heb ik hier in Arnhem vanaf donderdagmiddag eraf gelegen.
Zowel maandagmiddag als woensdagmiddag als woensdagavond kwam de monteur niet opdagen.....
 
Heden voor de zoveelste maal weer uren zitten wachten op een verbinding
Heb dit al zoveel eerder meegemaakt, inclusief dat ik laatst een heleboel emails ben kwijtgeraakt doordat de heren wat aan het veanderen waren. alle mails verzonden vanaf donderdag tot zondagmiddag dus weg, helaas volgens de heren van chello, niets aan te doen. Hiervoor zijn zij niet aansprakelijk, moet je maar een zakelijke account hebben, werd medegedeeld.
Chello is inderdaad niet verantwoordelijk als er mail van je kwijt raakt, maar is er vooraf geen overleg met je gepleegd dat de email zouden verdwijnen? Dit is wel de normale gang van zaken.
 
wiseguy zei:
Chello is inderdaad niet verantwoordelijk als er mail van je kwijt raakt, maar is er vooraf geen overleg met je gepleegd dat de email zouden verdwijnen? Dit is wel de normale gang van zaken.

Chello is wel verantwoordelijk voor een goed draaiende mailserver......en dat mail goed aankomt....dat die server al maanden niet goed is, is ook hun probleem. Mail verdwijnt of komt dagen te laat aan.....

Afwentelen op de klant en zeggen dat je een zakelijke verbinding moeten nemen!!! :<>
Het moet niet veel gekker worden...... >:(
 
Terug
Bovenaan