M
melle18
We hebben een homevox universal 1-4E met UPC telefonie. Sinds kort hebben we een groot probleem met poort 11, deze geeft geen kiestoon (als andere poorten daarnaar bellen is er een in gesprekstoon). Resetten hielp in eerste instantie af en toe maar nu niet meer. Als we gebeld worden, gaat de telefoon alleen over op de andere poorten. Aangezien we toch ook vaak problemen met UPC telefonie zelf hebben, vraag ik me af of de huiscentrale gewoon kapot is of dat het toch een UPC-probleem is. We willen graag een huiscentrale maar ik heb er natuurlijk niet zo'n zin in om weer een nieuwe te kopen (dacht aan de homevox-5n via marktplaats) als het toch een UPC-probleem is. Ik heb even op internet zitten zoeken en lees op een paar fora dat een homevox huiscentrale problemen zou geven op UPC terwijl anderen geen probleem zouden hebben.
heeft iemand enig idee?
heeft iemand enig idee?
