• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

upc ellende

  • Onderwerp starter Onderwerp starter patriciavanommen
  • Startdatum Startdatum
P

patriciavanommen

pff ik word zo moedeloos van upc :'( we zijn nu al maanden bezig met upc omdat we ellende hebben met internet en telefonie werd ons aangeraden ons abbo te verhogen dat hebben we gedaan en internet is wel goed, maar nu constant problemen met de telefoonlijn dat de telefoon het niet doet. weer met upc bellen krijgen we te horen voor de zoveelste keer fout ligt bij jullie.. Hoe kan de fout nou bij ons liggen als de monteur van upc alles bij ons heeft geinstalleerd en de bekabeling heeft nagekeken en tegen ons heeft gezegd twee weken terug dat dat verder allemaal goed is en upc zegt dat het niet goed is :'( we zijn inmiddels al 4 maanden in strijd met upc en elke keer word er maar weer een monteur gestuurd die vervolgens niks aparts bij ons kan vinden :-X deze maand weer dik 2 en half uur met upc aan de telefoon gehangen we zijn elke keer een vermogen kwijt aan telefoonkosten die upc niet vergoeden wil.. ben nu inmiddels zo ver dat ik er geen hoop meer in zie dat het goed komt en dat we de boel maar moeten gaan laten afsluiten.. zijn tenminste die kosten over en kan ik die stoppen in mn zwangerschap geld wat we nu steeds aan de telefoonkosten kwijt waren heb ik van mijn spaarrekening moeten halen en daardoor heb ik dus geen nieuwe kinderwagen kunnen kopen.. door ellende van upc zijn wij de klos.. en het lullige is dat ik de telefoonlijn ook nog gebruik voor mijn werk en ik nu dus ook steeds inkomen mis loop :'( ik had gehoopt dat ze met een oplossing zouden komen betreft de telefoonkosten naar hun toe en onkostenvergoeding voor de slechte telefoonlijn maar blijkbaar is klachten afhandeling niet hun sterkste punt
 
Wat een verhaal,begrijp je frustratie.
De telefoonkosten terug vragen zal niet lukken,daar zijn ze zeer stug in.
Proberen kan altijd nee heb je ja kun je krijgen,toch?.
Voor de niet goed werkende telefoonlijn kun je een vergoeding krijgen,zie de link die ik hierbij plaats.
https://www.upc.nl/upclive/zoeken/2096/20962803.html?q1=onkosten+vergoeding

Verder zou je een pm kunnen sturen naar één van de webcare medewerkers hier.

https://ziggoforum.nl/topics/17317/

Sterkte verder met de zwangerschap en houdt ons op de hoogte.

P,s.

Voor de misgelopen inkomsten door een niet werkende telefoonlijn krijg je niets terug,dan had je een zakelijk abonnement moeten hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Technisch mis ik in je verhaal of je ook al een andere telefoo hebt geprobeerd? Want als er enkel nog telefonie problemen zijn kan het in principe ook zomaar aan de telefoon zelf liggen.
 
Neem aan dat de UPC monteur dit heeft nageken tijdens het bezoek.
Zou erg dom zijn als hij dat niet heeft gedaan.
 
Terug
Bovenaan