P
patriciavanommen
pff ik word zo moedeloos van upc :'( we zijn nu al maanden bezig met upc omdat we ellende hebben met internet en telefonie werd ons aangeraden ons abbo te verhogen dat hebben we gedaan en internet is wel goed, maar nu constant problemen met de telefoonlijn dat de telefoon het niet doet. weer met upc bellen krijgen we te horen voor de zoveelste keer fout ligt bij jullie.. Hoe kan de fout nou bij ons liggen als de monteur van upc alles bij ons heeft geinstalleerd en de bekabeling heeft nagekeken en tegen ons heeft gezegd twee weken terug dat dat verder allemaal goed is en upc zegt dat het niet goed is :'( we zijn inmiddels al 4 maanden in strijd met upc en elke keer word er maar weer een monteur gestuurd die vervolgens niks aparts bij ons kan vinden
deze maand weer dik 2 en half uur met upc aan de telefoon gehangen we zijn elke keer een vermogen kwijt aan telefoonkosten die upc niet vergoeden wil.. ben nu inmiddels zo ver dat ik er geen hoop meer in zie dat het goed komt en dat we de boel maar moeten gaan laten afsluiten.. zijn tenminste die kosten over en kan ik die stoppen in mn zwangerschap geld wat we nu steeds aan de telefoonkosten kwijt waren heb ik van mijn spaarrekening moeten halen en daardoor heb ik dus geen nieuwe kinderwagen kunnen kopen.. door ellende van upc zijn wij de klos.. en het lullige is dat ik de telefoonlijn ook nog gebruik voor mijn werk en ik nu dus ook steeds inkomen mis loop :'( ik had gehoopt dat ze met een oplossing zouden komen betreft de telefoonkosten naar hun toe en onkostenvergoeding voor de slechte telefoonlijn maar blijkbaar is klachten afhandeling niet hun sterkste punt
deze maand weer dik 2 en half uur met upc aan de telefoon gehangen we zijn elke keer een vermogen kwijt aan telefoonkosten die upc niet vergoeden wil.. ben nu inmiddels zo ver dat ik er geen hoop meer in zie dat het goed komt en dat we de boel maar moeten gaan laten afsluiten.. zijn tenminste die kosten over en kan ik die stoppen in mn zwangerschap geld wat we nu steeds aan de telefoonkosten kwijt waren heb ik van mijn spaarrekening moeten halen en daardoor heb ik dus geen nieuwe kinderwagen kunnen kopen.. door ellende van upc zijn wij de klos.. en het lullige is dat ik de telefoonlijn ook nog gebruik voor mijn werk en ik nu dus ook steeds inkomen mis loop :'( ik had gehoopt dat ze met een oplossing zouden komen betreft de telefoonkosten naar hun toe en onkostenvergoeding voor de slechte telefoonlijn maar blijkbaar is klachten afhandeling niet hun sterkste punt