Sinds kort heb ik de UPC Mediabox dvr. Daarnaast heb ik al enige tijd de Canopus 100 om het analoge beeld van de vieorecorder via Firewire te importeren in de computer (iMac) Dit gaat met een speciale scartstekker aan de vcr waarop je aan de achterkant o.a. s-video kunt aansluiten. Die stekker heb ik nu aan de vcr-uitgang van de mediabox gekoppeld.
Resultaat: matige zwart/wit beelden op mijn computer. Is er ergens iets verkeerd gegaan of is er sprake van een denkfout?
Resultaat: matige zwart/wit beelden op mijn computer. Is er ergens iets verkeerd gegaan of is er sprake van een denkfout?