• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC Digitale TV Magazine!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter psa
  • Startdatum Startdatum

psa

Berichten
1.584
Het is waarschijnlijk al bekend dat UPC elke maand nu een UPC Digitale TV Magazine verspreid onder alle abonnee's van UPC digitale Televisie, echter ik ontvang deze niet! :( :'(

zie: https://www.upc.nl/televisie/films

Eergisteren gebeld met de HD en ze zouden mij 1 toesturen ;D en ik zie tot mijn verbazing post van UPC met daarin, jawel een magazine van film1/Sport1. :-\ Die moet ik dus niet hebben. :P

Dus vandaag meer weer eens contact gehad met UPC (30 min) >:( en jahoor men heeft er nog nooit van gehoord :o, echter mijn ouders en buren hebben de magazine wel ontvangen terwijl die het zelfde abonnement hebben als mij (DVR voorjaarsaanbieding).

Misschien dat 1 van de UPC mensen dit kunnen nakijken en eventueel ervoor kunnen zorgen dat ik net als mijn ouders en buren ook elke maand de Magazine ga ontvangen van Digitale Televisie (dus géén Film1/Sport1 ;))
 
Ik heb ook nog nooit een magazine gehad. Waarschijnlijk is dat voor nieuwe klanten met "starter" of "royaal" en niet voor oude klanten met "standaard" of "ecp".
 
paullus zei:
Ik heb ook nog nooit een magazine gehad. Waarschijnlijk is dat voor nieuwe klanten met "starter" of "royaal" en niet voor oude klanten met "standaard" of "ecp".

@ paullus

Ik denk het wel want mijn buren en ouders hebben ook de DVR voorjaarsactie ::)
 
paullus zei:
Ik heb ook nog nooit een magazine gehad. Waarschijnlijk is dat voor nieuwe klanten met "starter" of "royaal" en niet voor oude klanten met "standaard" of "ecp".
Nee, voor alle klanten van digitale TV gewoon. Ik kreeg deze week de juni editie in de bus. En ik heb ook die van april en eentje van eerder dit jaar. Ik heb het oude Extra Channel Pack.
 
Ik krijg af en toe deze magazine. Wordt gewoon bij elke editie at random verspreid, lijkt het wel.
 
Van de week heb ik voor het eerst een magazine in de bus mogen ontvangen ;D. Alle voorgaande jaren heb ik deze nooit gehad :-\. Moet toegeven de magazine is inderdaad ontzettend handig en overzichtelijk. Hopelijk ontvang ik de magazine vanaf nu elke maand ^-^
 
Ik had een magazine ontvangen totdat men bij UPC had gezegd dat ze deze niet meer gingen uitbrengen. Is ondertussen alweer een poos geleden. Nu blijkt men toch ineens weer dat magazine te versturen...vreemd allemaal hoor. Het enige wat ik krijg is het Film1 magazine omdat ik daarop geabonneerd ben...
 
Geeft UPC dan weer een blad uit,nooit gezien.
Het enigste wat ik nu nog ontvang is de Film1 gids.
 
Terug
Bovenaan