UPC Digitale Telefonie vragen

B

bokkoman

Ik had wat vraagjes over de telefonie.

- Wat zijn de voordelen/nadelen tegenover normale telefoon aanbieders (KPN bijv).
- Is het wel goed met geluid e.d, wel/geen e.d geluids problemen.
- Is het stabiel? valt het bijvoorbeeld niet vaak uit, zoals ik regelmatig nu met de tv heb.

bvd.
 

bestant

Forum Gebruiker
Berichten
27
de kwalitijd is over het algemeen wel goed, soms wat echo, net zo als bij skype. kreeg gisteren de eerste factuur, en dat viel mee, komt ook door de gratis honderd minuten bellen en zeven maanden goedkoop abbo tarief, maar volgens mij komt de lage rekening vooal door dat het vaak niet werkt! kan dan niet bellen (een keertje niet erg, heb 3 gsm's in huis)maar wat wel belangrijk is, gebeld worden kan dan ook niet, en dat neem ik UPC wel kwalijk! soms is het in combinatie met uitvallen van mijn classic internet verbinding.ook heb ik(op verzoek van upc, om hem werkend te krijgen) mijn oude Siemens5000 opgestuurd(novenber)toen ik laatst toch de hulpdesk aan de lijn had en vroeg wanneer ik wat zou horen over dit toestel, kreeg ik een heel verbaast antwoord; hebben we nog nooit van gehoord!voor de rest geen klachten.
3055es
 
Topicstarter
Topicstarter
B

bokkoman

Dat uitvallen lijkt me nog het ergst. Mijn internet valt eigelijk zelden uit. Het is tot nu toe na nieuwe modem 1x uitgevallen (voor aantal uurtjes).
Als het net zovaak uitvalt als het internet valt dat nog te overzien.
 
K

killing attack

bokkoman zei:
Dat uitvallen lijkt me nog het ergst. Mijn internet valt eigelijk zelden uit. Het is tot nu toe na nieuwe modem 1x uitgevallen (voor aantal uurtjes).
Als het net zovaak uitvalt als het internet valt dat nog te overzien.

yup

valt regelmatig weg en hoor constant dat andere mensen problemen hebben mij te bereiken
 
K

Kaer Dominus

Nou werk ik zelf op de Outbound voor UPC (ja, telefoonterrorist) en ze hebben nu wel mooie aanbiedingen hoor. Zelf persoonlijk heb ik nog geen UPC Digitale Telefonie omdat het nog niet beschikbaar is bij mij maar ik hoor alleen maar goeds er over uit mijn omgeving!
 

javada

Forum Gebruiker
Berichten
28
Zit nu reeds 3 dagen zonder telefoon. Kan nummer draaien en dan is de lijn dood. Iemand die belt hoort steeds in gesprek toon. UPC is nu reeds 3 dagen aan het proberen om het te herstellen maar resultaat tot nu toe niets. Volgens mij is de modem kapot, lampjes op de modem voor telefonie branden nl niet. Misschien komt vandaag een monteur. Slechte service en om de helpdesk te bellen met een prepaid-mobiel is een ramp en het resultaat volgens UPC alles is goed, resetten en weer proberen ( volgens mij standaard van de helpdesk )
Het is gewoon een ramp, en het gekke was dat het gebeurde nadat internet was weggevallen of viel internet viel weg door een mankement in het telefonie gedeelte.
Je zal op zo'n helpdesk moeten werken!
:o
 
Bovenaan