M
mightykuppie
Hoi,
In mei hebben we van de aanbieding van UPC gebruik gemaakt om UPC digital te nemen. De aanbieding was geen aansluit kosten en de eerste twee maanden mocht je alle kanalen zien. Daarna moest je een keuze maken.
UPC heeft ons gebeld en we hebben alleen voor Cinanova gekozen maar tot mijn verbazing kreeg ik een rekening waarop de kosten voor alle kanalen in rekening werd gebracht, plus de installatie kosten voor de eerste twee maanden, een totaal van over de 300 euro.
Ik heb de klanten service toen een mailtje gestuurd en er werd beloofd dit op de volgende factuur de corrigeren.
Op de volgende factuur werd niets gecrediteerd en weer werd een bedrag voor alle kanalen in rekening gebracht ongeveer 100 euro.
Weer een mailtje gestuurd en weer werd ons beloofd dat het op de volgende factuur in orde zou worden gemaakt.
Efin factuur 3 komt, nog steeds geen correctie en weer alle kosten in rekening gebracht. Dus toen maar bellen, een aardige dame vertelde ons dat alles in orde zou komen zij zou er persoonlijk voor zorgen en ik heb de automatische incasso direct stop gezet bij haar.
Factuur 4 komt en weer het hele pakket dus deze heb ik niet betaald, en weer gebeld samen met een overzicht waarin de kosten en de betalingen naast elkaar heb gezet, de kosten waren veel lager dan dat we betaald hadden. Ik betaal natuurlijk alleen voor de standaard kosten en cinanova. De dame gaf ons gelijk en zij zou er direct voor zorgen dat we gecrediteerd worden.
Factuur 5 komt en tot mijn verbazing wordt er helemaal geen kosten voor digital meer in rekening gebracht.. Maar omdat mij vordering op UPC nog steed hoger was dan de niet betaalde rekeningen heb ik deze ook niet betaald.
Toen kwam de eerste herinnering en ik maar meteen een fax gestuurd met nogmaals het hele verhaal en kopieën van de vorige correspondentie.
Niets hielp, we zijn zelfs afgesloten voor telefonie en digital en weer de klanten service gebeld, deze bevestigde zelfs dat er in het systeem een verzoek tot creditering staat maar zolang dat nog niet is goedgekeurd, zal ik toch echt het openstaande bedrag moeten betalen voordat ze ons weer aansluit.
Deze dame was voor geen rede vatbaar en ik heb toen maar besloten om met UPC te kappen.
Maar gisteren een leuke brief waarin gedreigd wordt met een deurwaarder, dus nu ga ik morgen maar mijn rechtsbijstand bellen en vragen hoe we dit kunnen oplossen.
Als ik zo op dit forum kijk dan ben ik niet de enige die dit probleem heeft, dus ik zal jullie op de hoogte houden van mijn rechtelijke stappen.
groetjes
Robert Jan
In mei hebben we van de aanbieding van UPC gebruik gemaakt om UPC digital te nemen. De aanbieding was geen aansluit kosten en de eerste twee maanden mocht je alle kanalen zien. Daarna moest je een keuze maken.
UPC heeft ons gebeld en we hebben alleen voor Cinanova gekozen maar tot mijn verbazing kreeg ik een rekening waarop de kosten voor alle kanalen in rekening werd gebracht, plus de installatie kosten voor de eerste twee maanden, een totaal van over de 300 euro.
Ik heb de klanten service toen een mailtje gestuurd en er werd beloofd dit op de volgende factuur de corrigeren.
Op de volgende factuur werd niets gecrediteerd en weer werd een bedrag voor alle kanalen in rekening gebracht ongeveer 100 euro.
Weer een mailtje gestuurd en weer werd ons beloofd dat het op de volgende factuur in orde zou worden gemaakt.
Efin factuur 3 komt, nog steeds geen correctie en weer alle kosten in rekening gebracht. Dus toen maar bellen, een aardige dame vertelde ons dat alles in orde zou komen zij zou er persoonlijk voor zorgen en ik heb de automatische incasso direct stop gezet bij haar.
Factuur 4 komt en weer het hele pakket dus deze heb ik niet betaald, en weer gebeld samen met een overzicht waarin de kosten en de betalingen naast elkaar heb gezet, de kosten waren veel lager dan dat we betaald hadden. Ik betaal natuurlijk alleen voor de standaard kosten en cinanova. De dame gaf ons gelijk en zij zou er direct voor zorgen dat we gecrediteerd worden.
Factuur 5 komt en tot mijn verbazing wordt er helemaal geen kosten voor digital meer in rekening gebracht.. Maar omdat mij vordering op UPC nog steed hoger was dan de niet betaalde rekeningen heb ik deze ook niet betaald.
Toen kwam de eerste herinnering en ik maar meteen een fax gestuurd met nogmaals het hele verhaal en kopieën van de vorige correspondentie.
Niets hielp, we zijn zelfs afgesloten voor telefonie en digital en weer de klanten service gebeld, deze bevestigde zelfs dat er in het systeem een verzoek tot creditering staat maar zolang dat nog niet is goedgekeurd, zal ik toch echt het openstaande bedrag moeten betalen voordat ze ons weer aansluit.
Deze dame was voor geen rede vatbaar en ik heb toen maar besloten om met UPC te kappen.
Maar gisteren een leuke brief waarin gedreigd wordt met een deurwaarder, dus nu ga ik morgen maar mijn rechtsbijstand bellen en vragen hoe we dit kunnen oplossen.
Als ik zo op dit forum kijk dan ben ik niet de enige die dit probleem heeft, dus ik zal jullie op de hoogte houden van mijn rechtelijke stappen.
groetjes
Robert Jan