• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC Digital stoort internet verbinding

  • Onderwerp starter Onderwerp starter JimmyNL
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

JimmyNL

Beste Lezers,

Mijn internet is tot op drie weken geleden geweldig geweest. Haalde altijd 180kb/sec, ongeacht welk tijdstip van de dag. Mijn buurman kreeg drie weken geleden UPC digital thuis en sindsdien is het vreeeeselijk. Om het uur is er 10 minuten voor het uur en tien minuten na het uur geen verbinding. Dit hebben we getest door zijn decoder ook uit te zetten, en dan zijn er geen problemen. Als hij ook nog eens een film besteld, dan lig ik er vol de volle twee uur uit zolang de film speelt. De 10 minuten voor en na elk heel uur zijn de 'inschrijf tijden' wanneer je een film kunt activeren via UPC digital. Ik vroeg mij af of er meer mensen zijn die dit probleem kennen en zoja of er iets aan te doen is. UPC heb ik al zovaak gebeld maar kom niet door de wachttijden heen. Hoop dat iemand iets weet over dit probleem?

Bedankt,

Jim
 
ik zou tog maar es proberen om contact op te nemen met upc.. misschien vreet die set top box van je buurmannetje wel te veel bandbreedte.. het kan allemaal

of jullie delen een kabel tot aan glasvezel
 
Dit is best wel interessant voor mij, omdat ik hier dus al wel vaker aan gedacht heb.En dat ik nu net eigenlijk had besloten om binnenkort Digital aan te vragen.

Ik heb dan alles via UPC , Nu dus Chello Plus, en Priority Telecom. En natuurlijk de gewone Kabeltelevisie.

Zijn er meer mensen die dit dus hebben EN ook nog Digital erbij?
En wat had dit voor gevolgen voor de internet verbinding.wellicht met cijfers erbij , of alleen gevoelsmatig?

Het lijkt me dus wel logisch dat er dus nog meer door die ene kabelaansluiting moet , en dat daar dus uiteindleijk wel ergens een limiet moet zitten .Niet dus dat straks mijn vriendin een leuke film te kijken zit , en ik met een trage, danwel geen internet zit.

Iemand .... ?
 
Ik heb Chello plus en Digital tv.....
Digital heeft bij mij geen enkele invloed op het internetgebeuren.

Het lijkt me dat er een kabel/wijkkast probleem is want iedereen heeft een apart lijntje vanuit de wijkkast. (als het goed is).

Dit is monteurswerk voor UPC....want dit mag helemaal niet.

Wachttijden bij de helpdesk zeg je??? Hier, Brabant, geen probleem, heb tegenwoordig zo iemand aan de lijn.

Vul anders contactformulier in voor de helpdesk.....reactiesnelheid ligt nu op 1 dag.

Hopelijk is dit snel verholpen voor je....erg vervelend als de buurman een sexfilm huurt :P en jij kan internet niet meer op.....
 
Ik heb ook 'the works', tv, digital, telefoon en internet.

Gewoon 180k/s, geen probleem.
 
het lijkt mij ook sterk, maar ik kan je echt niets anders adviseren dan UPC bellen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan