• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

upc digital in gebied gelrevision

nuphar

Forum Gebruiker
Berichten
13
Graag zou ik willen weten hoede de ontvangst van UPC digital is in het voormaalige gelrevision gebied.

Ik heb voor de tweede maal upc digital (voorheen mr.Zap) Maar tot nu toe zijn er steeds storingen. 1e  ik kan geen films bestellen via arivo
                                              2e  ik kan niet normaal een spelletje afmaken want het breekt zo ineens af
3e interactieve diensten is nog niet mogenlijk
4e e-mailen is niet mogelijk
5e ik moet de setop box regelmatig resetten voor optimale ontvangst.

Maar er zijn ook pluspunten
1e digitale beeldkwaliteit  bij sommige zenders
2e uitstekende geluidskwaliteit

Maar al met al ben ik niet tevreden nog.  UPC belooft wel verbetering de komende tijd maar kon nog niet zeggen wanneer dat ingevoerd wordt.

Graag hoor ik reacties van mensen die hier ervaringen mee hebben
 
Ik neem aan dat je een Sagem set top bex hebt. Hier in Rotterdam is E-mailen en interactiviteit ook nog niet mogelijk. Het ligt aan de Sagem stc's die wij hebben. Al de andere problemen die je genoemd hebt heb ik nooit meegemaakt. Ik kan Arrivo films bestellen, spelletjes werken zonder probleem en ik heb mijn stc alleen voor een paar software updates moeten resetten.
 
Op de UPC site staat dat in oud Gelrevision gebied de mogelijkheden van digitaal die upstream gerelateerd zijn nog niet mogelijk zijn. Het is dus gewoon afwachten.

Wat mij interresseert is het volgende: wat betaal jij eigenlijk? Als dat de normale digitaal prijs is dan zou ik daar iets aan doen!
 
sinds kort heb ik de settop box (sagem) omgeruild voor een andere omdat de oude niet goed werkte. Het is inderdaad dat ik nog niet van alle faciliteiten gebruik kan maken. Ik betaal wel 14,95 euro per maand
maar ik heb wel nog steeds cinenova gratis vanaf oktober vorig jaar.
 
nuphar zei:
sinds kort heb ik de settop box (sagem) omgeruild voor een andere omdat de oude niet goed werkte. Het is inderdaad dat ik nog niet van alle faciliteiten gebruik kan maken. Ik betaal wel 14,95 euro per maand
maar ik heb wel nog steeds cinenova gratis vanaf oktober vorig jaar.

Ik vind het vreemd dat je voor minder opties wel hetzelfde geld betaald. Zou ik n iet mee akkoord gaan. Misschien moet je UPC een een brief schrijven hierover.
 
ik heb het zelfde probleem hier.. betaal gewoon volle bedrag maar krijg er niets voor terug, had consumenten afdeling gebeld en ik zou door hun marketing afdeling terug gebeld worden. dat is nu 3 weken later nog niet gebeurd.
 
rammes zei:
ik heb het zelfde probleem hier.. betaal gewoon volle bedrag maar krijg er niets voor terug, had consumenten afdeling gebeld en ik zou door hun marketing afdeling terug gebeld worden. dat is nu 3 weken later nog niet gebeurd.

Tjah... Ik quote van www.upc.nl (Alle regels zonder * weggelaten), lijkt me toch duidelijk genoeg dat jullie ondanks de duidelijke beperkingen in jullie gebied (DIE VOORAF bekend zijn) evenveel betaald:

- Het filmbestelkanaal arrivo**
- E-mail en informatiepagina's via uw televisie met interactive*
- De persoonlijke helpdesk my service*

- Eerste arrivo** film gratis (t.w.v. € 3,99)
- Gratis draardloos toetsenbord* (t.w.v. € 22,50)
- Bij afname van een jaarabonnement op het Voetbalkanaal eerste 6 maanden gratis, daarna € 10,- per maand***
Volledige installatie € 59,95**** of
Doe het zelf installatie gratis

* Niet in Rotterdam en omstreken, Alkmaar en voormalig Gelrevisiongebied.
** Niet in voormalig Gelrevisiongebied en Alkmaar.
*** Niet in Alkmaar.
**** Niet mogelijk in Rotterdam en omstreken, Alkmaar en voormalig Gelrevisiongebied, hier uitsluitend doe-het-zelf installatie.
 
Ik heb dus ook digitaal in het voormalige gelrevision gebied, maar het bevalt prima.

Wel heb ik een andere vraag.

Wordt bij jullie het abonnements geld ook door mediakabel zelf geint of door UPC? En hebben jullie voor UPC Digital ook een apart klantnummer?
 
waterstof zei:
Wordt bij jullie het abonnements geld ook door mediakabel zelf geint of door UPC? En hebben jullie voor UPC Digital ook een apart klantnummer?

Ook ik woon in wat UPC voorm. Gelrevision noemt. Het geld wordt inderdaad door mediakabel geint en ook is er sprake van een apart klantnummer.
Overigens als ik al eens een probleem heb en ik neem contact op met UPC ontkennen ze glashard dat ik UPC Digital kan ontvangen. Er gaan trouwens sterke geruchten dat de mrZap STC op vrij korte termijn door de Moterola wordt vervangen en dat alle diensten dan ook in deze regio beschikbaar zullen zijn.
 
Bij mijn wordt het geld automatische afgetrokken door UPC ktv ( Mediakabel)
 
Terug
Bovenaan