• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC - Contract overnemen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Chariezzze
  • Startdatum Startdatum
C

Chariezzze

Officieel per 1 oktober 2011 heb ik een appartement gehuurd in Doesburg. Ik heb het abonnement OVERGENOMEN van de vorige bewoner, met behulp van het wijzigingsformulier.

Omdat het lang duurde voordat wij wat hoorde van UPC, hebben wij eind september gebeld naar UPC ivm het wijzigingsformulier. Ons werd gemeld dat ivm de drukte, er vertraging opliep met het verwerken van de formulieren.
Via de klantenservice kon ik mijn wijzing van het abonnement doorgeven:
VOORDEELPAKKET 60+, een half jaar voor € 36,- incl. opnamemogelijkheid.
De meneer kwam, volgens hem, met een nog beter aanbod voor 12 maanden 15 euro korting, 60 mb pakket voor circa € 47,-. Heb gemeld dat ik deze NIET wil hebben!

Ik kwam erachter dat de meneer TOCH het abonnement naar 60 mb heeft gewijzigd terwijl ik heb aangegeven deze NIET te willen! Terugbelnotitie achtergelaten, maar mij is niet teruggebeld.
Uiteindelijk zelf gebeld en uitgelegd dat ik een voordeelpakket 60+ heb besteld, maar deze naar 60 mb is geworden, de meneer meldde dat dit waarschijnlijk een misverstand is geweest en zou dit wijzigen naar een voordeelpakket 60+ pakket.
En, even voor de goede orde: ik heb heel duidelijk aangegeven dat ik GEEN ander abonnement wilde. Ik verwacht dat als ik NEE zeg UPC dat accepteert en er vervolgens niet JA van maakt. En als eea direct en zonder problemen was rechtgezet (zoals diverse keren was toegezegd maar niet uitgevoerd) was er wat mij betreft ook niets aan de hand geweest.
Ik ben altijd ZEER tevreden geweest met UPC, maar wil niet zo een duur abonnement afnemen, want het blijkt dat ik er nu aan vast zit.
Ik heb GEEN handtekening gezet, abonnement overgenomen en gewijzigd.

Ik heb geen computer, wat zijn de mogelijkheden voor mij om alleen telefoon en televisie af te nemen?
Alvast bedankt voor de reacties.Chariezzze
Junior Member
 
Gewoon uit nieuwsgierigheid, waarom een contract overnemen en niet gewoon zelf een nieuwe afsluiten met de vele voordeeltjes? Voor de vorige bewoner was het zeker een makkelijke oplossing om onder het contract met UPC uit te komen?
 
Chariezzze zei:
De meneer kwam, volgens hem, met een nog beter aanbod voor 12 maanden 15 euro korting, 60 mb pakket voor circa € 47,-. Heb gemeld dat ik deze NIET wil hebben!

Ik kwam erachter dat de meneer TOCH het abonnement naar 60 mb heeft gewijzigd terwijl ik heb aangegeven deze NIET te willen! Terugbelnotitie achtergelaten, maar mij is niet teruggebeld.
Uiteindelijk zelf gebeld en uitgelegd dat ik een voordeelpakket 60+ heb besteld, maar deze naar 60 mb is geworden, de meneer meldde dat dit waarschijnlijk een misverstand is geweest en zou dit wijzigen naar een voordeelpakket 60+ pakket.
En, even voor de goede orde: ik heb heel duidelijk aangegeven dat ik GEEN ander abonnement wilde. Ik verwacht dat als ik NEE zeg UPC dat accepteert en er vervolgens niet JA van maakt.

Het lijkt geen uitzondering meer dat de Helpdesk en dan met name de verkoop iets anders noteert als gevraagd en afgesproken, toch best wel triest want je jaagt zo klanten op kosten ( om hun fouten ongedaan te maken) en dat kan en mag toch nooit de bedoeling zijn.
 
Terug
Bovenaan