UPC contactformulier -> krijgt iemand nog reacties ??

M

MarcelW

Enkele weken geleden heb ik meerdere vragen gesteld via het online contactformulier. De autoreply is snel binnen, maar een reactie blijft uit ... Iemand ook deze ervaring ?? ???

Wil UPC op deze wijze afdwingen dat ik alsnog naar het betaalde servicenummer (0900) ga bellen ??? >:(

M.
 

fido

Forum Gebruiker
Berichten
107
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Gewoon nogmaals versturen deed ik ook elke dag 1 keer totdat ze er helemaal gek van worden.
Sla wel hetgege op wat je getypt hebt en vermeld je telefoonnummer zodat ze JOU kunnen bellen.
Gisteren weer een bericht verstuurd over een slechte verbinding, erbij gezet dat ik alles van UPC zou stopzetten als het niet opgelost zou worden.
Vijf minuten later werd ik teruggebeld :6 en vandaag komt er een monteur.
 
Topicstarter
Topicstarter
M

MarcelW

fido zei:
Gewoon nogmaals versturen deed ik ook elke dag 1 keer totdat ze er helemaal gek van worden.
Sla wel hetgege op wat je getypt hebt en vermeld je telefoonnummer zodat ze JOU kunnen bellen.
Gisteren weer een bericht verstuurd over een slechte verbinding, erbij gezet dat ik alles van UPC zou stopzetten als het niet opgelost zou worden.
Vijf minuten later werd ik teruggebeld :6 en vandaag komt er een monteur.

Als iedereen op deze manier gaat spammen is het wel duidelijk waarom er geen reactie komt .... u heeft 10000000000000 ongelezen berichten .... :9
 
V

Valz

Mailtjes richting helpdesk worden over het algemeen sneller gelezen+beantwoord dan richting klantenservice.


Overigens krijgt upc op de helpdesk alleen al elke week een paar 1000 emails, dus hetzelfde bericht 20x versturen helpt echt niet zoveel en je hebt zo sneller kans dat het als spam word aangemerkt en dan word je gewoon geblokt. Ook dreigen helpt niet aangezien de mails gewoon allemaal in een soort van inbox komen en dan worden gelezen beginnend bij de oudste.


Mails worden normaal gesproken binnen een dag of 3 beantwoord dit hangt alleen wel wat af van de bezetting en de drukte aan de telefoon.
 

tcf

Forum Gebruiker
Berichten
15
Ik heb in het begin van mijn abonnementsperiode en bij een storing al meerdere mailjtes gestuurd en daar tot nu tot iedere keer nog binnen 3 dagen netjes antwoord op gehad. :6
 
M

Mischa

Mijn ervaring is ook dat er binnen 4 dagen wordt gereageerd op de mailtjes.

Voor grotere problemen zou ik er toch voor kiezen om het per brief te doen, ik heb het volgende gevonden op de UPC-website.

===https://www.upc.nl/index.php?&PageID=147198&aid=621&R=19591===

UPC Nederland
Postbus 320
8200 AH Lelystad
 
M

Mischa

Het adres van UPC in Lelystad is het enige juiste adres voor correspondentie voor klanten.

Het heeft geen zin om alternatieve postadressen te blijven zoeken.
 
S

sjello

Mischa zei:
Het adres van UPC in Lelystad is het enige juiste adres voor correspondentie voor klanten.

Het heeft geen zin om alternatieve postadressen te blijven zoeken.
Inderdaad. Alle post wordt door doorgestuurd naar Lelystad...
 
Bovenaan