T
toonaben
ja even mijn hart luchten wat mij opvalt de laatste tijd op de upc community en dat is dus een ander forum als dit dat daar een paar mensen de dienst uitmaken als je ook maar een beetje kritiek durft te leveren word je daar door een paar mensen die hoog in de punten staan met de grond gelijk gemaakt waar is een forum dan voor je mag de goede punten noemen maar ook zeker de slechte ook worden sommige mensen geschorst door upc webcare daar anderen alles kunnen blijven roepen en gewoon mogen blijven deelnemen zo dit ben ik kwijt met vriendelijke groet toon 


