• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC community

  • Onderwerp starter Onderwerp starter toonaben
  • Startdatum Startdatum
T

toonaben

ja even mijn hart luchten wat mij opvalt de laatste tijd op de upc community en dat is dus een ander forum als dit dat daar een paar mensen de dienst uitmaken als je ook maar een beetje kritiek durft te leveren word je daar door een paar mensen die hoog in de punten staan met de grond gelijk gemaakt waar is een forum dan voor je mag de goede punten noemen maar ook zeker de slechte ook worden sommige mensen geschorst door upc webcare daar anderen alles kunnen blijven roepen en gewoon mogen blijven deelnemen zo dit ben ik kwijt met vriendelijke groet toon :embarassed:
 
nee robert dat kan ik niet want ik ben namelijk geschorst daar daarom zeg ik waar er twee vechten moet je er twee schorsen maar ze doen het maar met een daarom lucht ik hier even mijn hart dat is goed gr toon :) :)
 
Je moet het wel erg bont gemaakt hebben op het UPC-forum om geschorst te worden, dan moet je hier niet komen uithuilen, want als je je hier zo gaat gedragen als op het UPC-forum, wordt je hier ook geschorst.
Maar ook ik heb een paar kritische punten over het UPC-forum:

1e.Volgens de voorwaarden kun je alleen lid zijn van het forum als je klant bent van UPC. UPC overtreedt dan zijn/haar eigen regels en heeft een forumlid toegelaten die nu in het Ziggo-gebied woont. Dit klopt gewoon niet volgens mij.

2e. UPC neemt het niet erg nauw met de privacy van de forumleden. Alles wat de forumleden plaatsen en/of uploaden op het forum is weer terug te zien op het grote boze internet (Google) en daar vraag je niet om.
Daarom reageer ik niet meer in het UPC-forum omdat mijn privacy mij heilig is.
 
Upc en ziggo is toch nu hetzelfde dus dit probleem zie ik niet hoor ;)
 
Normaal gesproken mogen hier geen discussies worden gehouden over andere fora.
Omdat dit over het UPC forum gaat laat ik het voorlopig even staan.
De discussie dient echter wel zakelijk te blijven (geen schelden etc.).
 
2e. UPC neemt het niet erg nauw met de privacy van de forumleden.
....
Ieder forum (bijna ieder) heeft een publiek toegankelijk gedeelte en alles wat je daar post is voor iedereen via internet te zien.
Kijk maar eens wat hier allemaal zichtbaar is als je niet bent ingelogd.
UPC community is misschien niet erg duidelijk dat alles publiek toegankelijk is.
 
nou beste johnny volgens mij zit er niet een scheldwoord bij en die nonnonimandus moet niet zo flauw doen gr toon :D

en rcs heeft gelijk upc en ziggo is nu toch een dan mag dat hier geplaatst worden en nonnimandus ik heb het niet erg bont gemaakt gr toon
:)
 
Ik heb niet gezegd dat er een scheldwoord was gevallen, alleen dat dat niet mocht gaan gebeuren.

Of hier iets geplaatst mag worden word bepaald door de Algemene Forumregels en het moderatorenteam.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan