• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC brief.

  • Onderwerp starter dragonzzzz
  • Startdatum
D

dragonzzzz

Hey...

Vandaag kreeg ik een brief van UPC over Digital TV. Hier word mij (ons) UPC Digital TV aangeboden voor een meerprijs van 2.16..
De komende week krijgen wij dus een MediaBox van hun (gratis en voor niets).

Maar er is een probleem.. Wij hebben al sinds het begin al UPC digital TV met media box LOL. Waarom komen ze dan met een nieuwe brief? Zal ik deze ignoren, of bellen om te vragen wat er aan de hand is.

Kan het zijn dat ze ons de nieuwe media box sturen? Die nieuwe thompson met werkende display?

Hebben meerdere mensen deze brief gekregen? Zo jah, had jij al digital TV zoals ik?

Thnx. Later
 
Tjah, de administratieve organisatie bij UPC is nou niet echt wat je zegt goed. Ik heb dat ding al maanden geleden terug gezonden. Gelukkig ben ik er ook nog niet mee lastig gevallen of ik hem nog es wilde....
 
Kan het zijn dat ze ons de nieuwe media box sturen? Die nieuwe thompson met werkende display?

Hebben meerdere mensen deze brief gekregen? Zo jah, had jij al digital TV zoals ik?
Die nieuwe Thomson is de DVR uitvoering en die krijgen op dit moment alleen een aantal mensen die hem hebben aangevraagd en nog geen mediabox hebben. Zie: DVR proef
Het is al vaker gemeld dat men een mediabox toegestuurd kreeg terwijl men er al een had.
Ik denk dat je het het beste kunt melden aan UPC.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarschijnlijk neem je meerdere producten van UPC af, en heb je ook meerdere klantnummers:
klantnummer 1 voor kabeltv
klantnummer 2 voor internet, telefonie en digitale tv

Het systeem ziet: hé, deze klant met kabeltv heeft nog geen digitale tv; hier moet dus nog een mediabox naartoe...

Het kan ook een andere verklaring hebben, maar dit verklaart in 90% van de gevallen de tweede mediabox.
 
achja.. bel zo upc wel op.. thnx voor de reacties :)
 
Terug
Bovenaan