R
ron65
Het lijkt net of onze UPC box met DVR veel trager zapt in vergelijking bij een ander
heb de tuner al paar keer van stroom gehaald maar nog steeds idee dat die veel trager zapt als bij een ander.
heb de tuner al paar keer van stroom gehaald maar nog steeds idee dat die veel trager zapt als bij een ander.
