W
whitemage2003
Sins afgelopen vrijdag 16 Maart werkt mijn website/teamspeak server niet meer bij de personen die ook klant zijn van UPC. Voorheen heeft het altijd goed gewerkt!
De vrijdag had ik ook een ander ip gekregen en heb ik netjes aan mijn dns provider gekoppeld.
Als ze pingen krijgen ze netjes mijn ip te zien alleen een connectie interrupt.
Mijn collega's van het werk die Ziggo of een adsl internet abbonement hebben kunnen wel netjes op teamspeak connecten en mijn website zien.
Ook via de telefoon kan men gewoon mijn website aan.
In mijn modem heb ik de firewall uit gezet en heb geport forward middels DMZ naar mijn server (dit klopt en moet ook wel kloppen want via ziggo werkt het)
Weet iemand iets van zulk soort problemen af of hebben er meer personen last van?
Graag wil ik hier een oplossing voor anders ga ik stoppen met internet via UPC.
mvg,
Mark Tiellemans
De vrijdag had ik ook een ander ip gekregen en heb ik netjes aan mijn dns provider gekoppeld.
Als ze pingen krijgen ze netjes mijn ip te zien alleen een connectie interrupt.
Mijn collega's van het werk die Ziggo of een adsl internet abbonement hebben kunnen wel netjes op teamspeak connecten en mijn website zien.
Ook via de telefoon kan men gewoon mijn website aan.
In mijn modem heb ik de firewall uit gezet en heb geport forward middels DMZ naar mijn server (dit klopt en moet ook wel kloppen want via ziggo werkt het)
Weet iemand iets van zulk soort problemen af of hebben er meer personen last van?
Graag wil ik hier een oplossing voor anders ga ik stoppen met internet via UPC.
mvg,
Mark Tiellemans

