W
wesley81
Uit het weblog van dhr. Van Esch, de directeur van de VECAI die
ineens NL Kabel heet:
"Onafhankelijk onderzoek: UPC klantvriendelijk
U weet het vast wel: slecht nieuws reist sneller dan goed nieuws. Of nog een: imago komt te voet en verdwijnt te paard. We gaan vandaag geen spreekwoorden oefenen, maar voor deze twee maken we een uitzondering. Afgelopen zaterdag stond namelijk er een groot artikel in de Telegraaf over klantvriendelijkheid van bedrijven. Het bleek dat UPC, haast ongemerkt, is opgestoomd naar (bijna) de toptien van meest klantvriendelijke bedrijven in Nederland. De onderzoeker zegt daarover:
Van Bel en MarketResponse hopen van deze verkiezing een jaarlijkse traditie te maken: „Bedrijven moeten leren om klantvriendelijk te worden, anders houden ze hun klanten niet vast. Een bedrijf als UPC doet dat heel goed. Dat was jarenlang het slechtste jongetje van de klas, maar door een nieuwe strategie zijn ze veel vriendelijker en sneller geworden. UPC haalde daarom bijna de top tien, omdat consumenten positief verrast waren door de wijze waarop de kabelaar met zijn klanten omgaat."
Toch hoor je daar niet veel over: goed nieuws reist niet zo snel. Sterker nog, vaak wordt UPC te gemakkelijk genoemd als voorbeeld van slechte klantenservice: imago verdwijnt te paard en moet te voet terugkeren. Tegenwoordig gaat het er in onze markt voornamelijk om hoe klanten zich behandeld voelen. Een bedrijf, of het nu een een van onze leden is of een telefoonbedrijf, kan slechts klanten winnen door vernieuwing, door nadruk op gebruiksgemak, door klantenservice, door een goede prijsstelling. Gaat een bedrijf op een van deze gebieden de mist in, dan staan concurrenten klaar om de klant over te nemen. Daarom is de nu bevestigde turnaround van UPC zo'n goed nieuws!"
Die paar laatste problemen worden op Chelloo.nl afgewikkeld, vermoedelijk.
https://www.nlkabel.nl/showWeblog.php?ID=9
ineens NL Kabel heet:
"Onafhankelijk onderzoek: UPC klantvriendelijk
U weet het vast wel: slecht nieuws reist sneller dan goed nieuws. Of nog een: imago komt te voet en verdwijnt te paard. We gaan vandaag geen spreekwoorden oefenen, maar voor deze twee maken we een uitzondering. Afgelopen zaterdag stond namelijk er een groot artikel in de Telegraaf over klantvriendelijkheid van bedrijven. Het bleek dat UPC, haast ongemerkt, is opgestoomd naar (bijna) de toptien van meest klantvriendelijke bedrijven in Nederland. De onderzoeker zegt daarover:
Van Bel en MarketResponse hopen van deze verkiezing een jaarlijkse traditie te maken: „Bedrijven moeten leren om klantvriendelijk te worden, anders houden ze hun klanten niet vast. Een bedrijf als UPC doet dat heel goed. Dat was jarenlang het slechtste jongetje van de klas, maar door een nieuwe strategie zijn ze veel vriendelijker en sneller geworden. UPC haalde daarom bijna de top tien, omdat consumenten positief verrast waren door de wijze waarop de kabelaar met zijn klanten omgaat."
Toch hoor je daar niet veel over: goed nieuws reist niet zo snel. Sterker nog, vaak wordt UPC te gemakkelijk genoemd als voorbeeld van slechte klantenservice: imago verdwijnt te paard en moet te voet terugkeren. Tegenwoordig gaat het er in onze markt voornamelijk om hoe klanten zich behandeld voelen. Een bedrijf, of het nu een een van onze leden is of een telefoonbedrijf, kan slechts klanten winnen door vernieuwing, door nadruk op gebruiksgemak, door klantenservice, door een goede prijsstelling. Gaat een bedrijf op een van deze gebieden de mist in, dan staan concurrenten klaar om de klant over te nemen. Daarom is de nu bevestigde turnaround van UPC zo'n goed nieuws!"
Die paar laatste problemen worden op Chelloo.nl afgewikkeld, vermoedelijk.
https://www.nlkabel.nl/showWeblog.php?ID=9
Nou dat valt REUZE REUZE mee!


