• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC biedt klanten nu ook digitale televisie via CI+ Module

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jordy-Ziggo

Webcare Ziggo
Berichten
1.043
Module vanaf 26 april beschikbaar
UPC biedt met CI+ volledig zenderpakket, inclusief HD-zenders

Amsterdam, 12 april 2011 – UPC Nederland breidt 26 april haar digitale televisiediensten uit met een CI+ Module: een speciale kaart en kaarthouder die in een CI+ geschikte televisie kan worden gestoken. Via de module kan de klant het volledige digitale zenderaanbod van UPC inclusief HD-zenders ontvangen, terwijl zij geen mediabox (settopbox) nodig heeft. De klant krijgt de CI+ module van UPC in bruikleen.

Het voordeel van de CI+ module is dat klanten geen extra afstandsbediening, mediabox of bekabeling nodig hebben om digitale televisie van UPC te kunnen kijken. De CI+ kaart maakt het ook eenvoudiger om digitale televisie van hoge kwaliteit te kijken op een tweede toestel in, bijvoorbeeld, de slaapkamer waar er niet altijd ruimte is voor een mediabox. De CI+ standaard ondersteunt geen interactieve digitale televisie of pauzeermogelijkheden. Klanten die van deze opties gebruik willen maken kunnen het best kiezen voor de UPC Mediabox.

Voor een goede werking van de UPC CI+ Module heeft de klant een televisie nodig die voldoet aan de internationale CI+ standaard en die door UPC getest is. Hiervoor werkt het kabel- en mediabedrijf nauw samen met alle grote televisieproducenten, waaronder LG, Panasonic, Philips Sony en binnenkort ook Samsung. De actuele lijst met geschikte televisies is vanaf 26 april altijd te vinden op www.upc.nl/ciplus.

Alle zenderpakketten
CI+ is alleen verkrijgbaar als losse digitale televisiedienst. Zij maakt dus geen onderdeel uit van combinatiepakketten, zoals de populaire Alles-in-1 Voordeelpakketten.

Het maandelijks tarief voor de CI+ module is hetzelfde als voor de bestaande digitale abonnementen met een UPC Mediabox: € 5,- per maand voor UPC Digitale TV met 50 zenders en € 10,- per maand voor UPC Digitale TV Royaal met 90 zenders, naast de kosten voor Kabel TV en Radio. Uiteraard zijn deze abonnementen uit te breiden met alle extra zenderpakketten zoals Eredivisie Live en het HDTV-pakket met daarin 20 HD-zenders, waaronder de tien best bekeken Nederlandse televisiezenders.

De CI+ module wordt in eerste instantie vanaf 26 april via www.upc.nl en een beperkt aantal retailpartners aangeboden. Gaandeweg zullen meer verkoopkanalen worden toegevoegd.
 
Dus als ik het nu begrijp moeten klanten die een CI+ module willen hebben nog een pakket afnemen met de 90 zenders en film1 kanalen en dat dan weer boven de abonnement kosten komt?
 
Waarom dan niet de CI+ module leveren ipv de mediabox als de klant daarom vraagt.
Klanten die nu een mediabox hebben zouden dan ook kunnen omruilen als men dat zou willen :laugh:
 
Toch jammer, ik woon precies in een tussengebied van UPC (Alkmaar). Mocht ik in de toekomst gaan verhuizen naar het Ziggo gebied. Dan kan ik daar weer een CI+ module kopen. Waarom kan ik niet via UPC gewoon een kaartje ontvangen zodat ik zelf de CI+ kan kopen? En zodoende ook de kosten lager zijn.
 
Jordy-UPC zei:
Module vanaf 26 april beschikbaar
UPC biedt met CI+ volledig zenderpakket, inclusief HD-zenders

Alle zenderpakketten
CI+ is alleen verkrijgbaar als losse digitale televisiedienst. Zij maakt dus geen onderdeel uit van combinatiepakketten, zoals de populaire Alles-in-1 Voordeelpakketten.

Hoop toch echt wel dat je je Mediabox kunt omruilen voor de module, anders zou ik dus moeten wachten tot mijn abbo verlopen is.
Ik zal dan de Module los moeten nemen en een apart Internet en telefoon abbo.
Upc denk eens aan je vaste klanten.
 
Voor op de slaapkamer dan is de CI+module als 2e mediabox dan toch € 4,00?

73's Ton
 
programma gemist kijk ik niet en neem al nooit iets op
ideale oplossing dus
 
bingbong zei:
programma gemist kijk ik niet en neem al nooit iets op
ideale oplossing dus
Ideale oplossing maar het zou wel netjes zijn als men minder betaald voor minder functionaliteit (geen Ondemand etc.)

Blijkt dus meteen dat ten tijde van een prijsverhoging het "uitbreiden en investeren in Ondemand" gewoon een lul-smoes is geweest. Want zonder Ondemand betaal je dus gewoon net zo veel... :gestoord2:
 
En je kan dus het pakket niet nemen als je een A-i-1 Bundel hebt.
Ook weer waardeloos. Mag toch hopen dat het nieuwe bouw project gaat beginnen, dan kan ik dit verschrikkelijke gebied weg. :/
 
ManiacsHouse zei:
Ideale oplossing maar het zou wel netjes zijn als men minder betaald voor minder functionaliteit (geen Ondemand etc.)

Blijkt dus meteen dat ten tijde van een prijsverhoging het "uitbreiden en investeren in Ondemand" gewoon een lul-smoes is geweest. Want zonder Ondemand betaal je dus gewoon net zo veel... :gestoord2:
inderdaad, waarom is de losse module niet goedkoper? Reactie UPC?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan