P
poppapump
Goedemiddag,
Ik krijg net een mail van Upc met de mededeling dat er nog een bedrag openstaat.
Nu is dat opzich niet merkwaardig,wel dat er in de mail een link staat naar ideal....
iemand dit ook gehad? en wat denken jullie hiervan?
Groet,Berry
Ik krijg net een mail van Upc met de mededeling dat er nog een bedrag openstaat.
Nu is dat opzich niet merkwaardig,wel dat er in de mail een link staat naar ideal....
iemand dit ook gehad? en wat denken jullie hiervan?
Groet,Berry