• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Upc bellers klachten

  • Onderwerp starter Onderwerp starter mtvision
  • Startdatum Startdatum
M

mtvision

Hallo ben vandaag 5 keer gebeld door medewerkers van upc voor een box of wat dan ook wil
Op een brute manier
Ik vroeg aan hun om mij door teverbinden met een hogere medewerker maar dat werd niet gedaan

Na 5 keer bellen vroeg die jongen van upc me naar het park tekomen dan zou hij me daar wel even neuken
Ik wil graag een klacht in dienen ik wens niet zo behandeld teworden door zo manneke van 18 ofzo en ook niet door upc
wie kan me tips geven ?
 
mtvision zei:
Hallo ben vandaag 5 keer gebeld door medewerkers van upc voor een box of wat dan ook wil
Op een brute manier
Ik vroeg aan hun om mij door teverbinden met een hogere medewerker maar dat werd niet gedaan

Na 5 keer bellen vroeg die jongen van upc me naar het park tekomen dan zou hij me daar wel even neuken
Ik wil graag een klacht in dienen ik wens niet zo behandeld teworden door zo manneke van 18 ofzo en ook niet door upc
wie kan me tips geven ?

Tsja...als er (eventueel) voor open zou staan, dan is dit een buitenkansje.

Helaas voor jou heb ik meer het idee dat dit een broodje aap verhaal is :P
 
:brullen:

Zal wel een van je "maatjes" geweest zijn.

Ondanks alle frustraties best wel komisch.

:brullen:
 
mtvision zei:
Hallo ben vandaag 5 keer gebeld door medewerkers van upc voor een box of wat dan ook wil
Op een brute manier
Ik vroeg aan hun om mij door teverbinden met een hogere medewerker maar dat werd niet gedaan

Na 5 keer bellen vroeg die jongen van upc me naar het park tekomen dan zou hij me daar wel even neuken
Ik wil graag een klacht in dienen ik wens niet zo behandeld teworden door zo manneke van 18 ofzo en ook niet door upc
wie kan me tips geven ?

Dit verhaal, lijkt met uit een grote duim gezogen...pas maar op dat UPC jou niet aan klaagt ::)
 
Het kan best waar zijn hoor, alleen niet door een echte UPC medewerker.
Er zijn nogal wat wederverkopers die commissie krijgen voor elk product dat ze verkopen. Deze mensen werken niet voor UPC en kunnen erg asociaal zijn.
 
Terug
Bovenaan