C
com_raven
Na enkele problemen met onze oude digitale TV box en omdat het mogelijk was door de veranderingen in de AV besloten om op 28 december 2009 te bellen met UPC met de vraag of wij onze 3 in 1 abonnement om mochten zetten naar een 2 in 1 inclusief HD.
Aangezien we nooit het bellen gebruikte van de 3 in 1, de oude box vaak vast liep en wij graag HD wilden hebben leek dit een slimme zet.
Dit heb ik toen dus gedaan op 28 januari 2009.
Binnen 12 uur na mijn telefoontje ging het echter mis.
Alleen de extra abbonnements kanalen werden getoond en bij alle andere kanalen in onze pakket werd de melding "Niet toegankelijk. Druk op groen om deze zender te bestellen" getoond.
Uiteraard heb ik hierna contact opgenomen met de helpdesk.
Telefoon 1:
UPC medewerker constateerd dat mijn digitale tv abbonnement is verwijderd. Hij voegt deze weer toe en vraagt mij om te wachten tot dit automatisch weqwekrstuurt een refresh naar de box en vraagt mij om even te wachten dit zou het probleem moeten oplossen.
Ik krijg netjes een sms van UPC dat de abbonnement is toegevoegd.
Echter niet met het gewenste resultaat dus maar weer terug aan de telefoon.
Telefoon 2:
UPC medewerker denkt het te weten en stuurd een "refresh" naar de box.
Dit moest ik als een "e-mail" zien dus wederom even wachten.
Na ruim een uur nog geen resultaat dus weer terug gebeld.
Telefoon 3:
UPC medewerker vreest dat er een process is ingegaan die niet meer teruggedraaid kan worden.
Ik zal moeten wachten tot de nieuwe box is verstuurd.
Ophalen bij een UPC locatie heeft geen zin want we zouden toch moeten wachten tot het automatische process is afgerond.
Vandaag 5 januari is ie er dan eindelijk.
Direct aangesloten en tot mijn verbazing is het probleem nog steeds aanwezig.
Dus maar weer eens bellen.
Telefoon 4:
UPC medewerker controleerd van alles en komt tot de conclusie dat niet alles klopte.
Hij heeft naar zijn zeggen alles recht getrokken maar verteld mij dat het weer 24 uur kan duren voordat dit werkt.
Ik heb mij gedurende deze gehele periode ingehouden maar nu heb ik het eigenlijk wel een beetje gehad hiermee en ik ben bang dat het einde nog niet in zicht is.
Aangezien we nooit het bellen gebruikte van de 3 in 1, de oude box vaak vast liep en wij graag HD wilden hebben leek dit een slimme zet.
Dit heb ik toen dus gedaan op 28 januari 2009.
Binnen 12 uur na mijn telefoontje ging het echter mis.
Alleen de extra abbonnements kanalen werden getoond en bij alle andere kanalen in onze pakket werd de melding "Niet toegankelijk. Druk op groen om deze zender te bestellen" getoond.
Uiteraard heb ik hierna contact opgenomen met de helpdesk.
Telefoon 1:
UPC medewerker constateerd dat mijn digitale tv abbonnement is verwijderd. Hij voegt deze weer toe en vraagt mij om te wachten tot dit automatisch weqwekrstuurt een refresh naar de box en vraagt mij om even te wachten dit zou het probleem moeten oplossen.
Ik krijg netjes een sms van UPC dat de abbonnement is toegevoegd.
Echter niet met het gewenste resultaat dus maar weer terug aan de telefoon.
Telefoon 2:
UPC medewerker denkt het te weten en stuurd een "refresh" naar de box.
Dit moest ik als een "e-mail" zien dus wederom even wachten.
Na ruim een uur nog geen resultaat dus weer terug gebeld.
Telefoon 3:
UPC medewerker vreest dat er een process is ingegaan die niet meer teruggedraaid kan worden.
Ik zal moeten wachten tot de nieuwe box is verstuurd.
Ophalen bij een UPC locatie heeft geen zin want we zouden toch moeten wachten tot het automatische process is afgerond.
Vandaag 5 januari is ie er dan eindelijk.
Direct aangesloten en tot mijn verbazing is het probleem nog steeds aanwezig.
Dus maar weer eens bellen.
Telefoon 4:
UPC medewerker controleerd van alles en komt tot de conclusie dat niet alles klopte.
Hij heeft naar zijn zeggen alles recht getrokken maar verteld mij dat het weer 24 uur kan duren voordat dit werkt.
Ik heb mij gedurende deze gehele periode ingehouden maar nu heb ik het eigenlijk wel een beetje gehad hiermee en ik ben bang dat het einde nog niet in zicht is.

