Ik zit net een beetje bij mijn upc te kijken, zie ik dit opeens bij mijn abonnementen staan:
Moet dat niet 25 Mbps zijn? Of is dat gewoon een simpel administratief foutje van Mijn UPC?
Abonnement UPC Internet 24 Mbps: 02-06-2010
Moet dat niet 25 Mbps zijn? Of is dat gewoon een simpel administratief foutje van Mijn UPC?
