M
Momentum
Gezien het feit dat ik niet al te veel vrienden gemaakt heb in m'n vorige topic. En dat het zelfs gesloten is, waarom is me even voorbij geschoten dat wordt er niet bij gezet. Wist ik dus niet of ik wel een nieuw topic moest openen om m'n "hart te luchten" nu dan toch maar.
Vandaag het plezier gehad om UPC op m'n werk op te zeggen.
Na ook daar gezeik/gezeur met facturen en nu als druppel 3x zo'n hoge rekening dan normaal af te schrijven zonder melding vooraf was het klaar. Overgegaan naar KPN en dat loopt als een zonnetje. (Ja we zullen zien in de toekomst met KPN maar de start is goed en UPC heeft het nu eenmaal verprutst.
Nu ben ik best vriendelijk aan de lijn. Ik bedoel, ik weet immers ook wel dat deze mensen gewoon hun werk doen. Dus niet gelijk gillen dat ik met negatieve mood al aan de lijn zit. dat is dus zeker niet het geval.
Allereerst ruzie met de “UPC probeert het u zo makkelijk mogelijk te maken” geneuzel met het postcode inspreken.
Dat werkt gewoon niet. En nee ben/was niet bezopen en m'n articulatie is strak uit de klei getrokken Hollands zonder accent. Te veel achtergrond geluid is ook al voldoende om dat ding over de piep te helpen. Gelukkig dat je na 2x proberen het weer zoals het altijd al goed ging moet in toetsen. Niet dat het helpt want ze vragen later toch weer naar je postcode……….
Dan komt het. !
Goede middag met UPC blablabla ik ben er om u zo goed mogelijk te helpen.
Probleem leg je dan voor en krijg je. “ Oh Onze excuses daarvoor ik ben er om het probleem voor u op te lossen. “
Tussendoor nog een paar voorgeprogrammeerde uitspraken en dan de klapper nadat je eigenlijk het gesprek wil beëindigen:
Ik heb u voordat het gesprek begon aangegeven dat ik u zo goed mogelijk probeer te helpen. Heb ik u nu zo goed mogelijk geholpen?
Nou sorry, maar bah bah bah wat is dit naar. Ik wil een gesprek met een mens, ik wil eerlijkheid en geen loze geneuzel dat voorgeprogrammeerd er ingeramd wordt.
Het geeft je gewoon een gevoel dat je niet serieus genomen wordt. Of je nu voor een nieuw product van ze komt of dat je een klacht hebt of gewoon een vraag. Het komt overdreven en nep over.
Het roept zelfs frustratie en irritatie op en nee ben echt niet de enige.
Ik heb nog de beleefdheid om te blijven hangen maar ik ken ze die gewoon ophangen als er nog bij het einde van het gesprek voorgeprogrammeerde geneuzel komt.
Je zou je toch erg ongemakkelijk moeten voelen als je daar werkt en zo moet praten.
Ik had ook de neiging om te vragen of ze zichzelf nog wel serieus neemt als UPC werknemer.
Mja. …
Bij deze is mijn hart weer gelucht en laten we hopen dat de beste mensen van CHELLOO dit topic open laten.
Graag wil ik horen wat andere ervaren bij deze plastic achtige uitspraken.
Vandaag het plezier gehad om UPC op m'n werk op te zeggen.
Na ook daar gezeik/gezeur met facturen en nu als druppel 3x zo'n hoge rekening dan normaal af te schrijven zonder melding vooraf was het klaar. Overgegaan naar KPN en dat loopt als een zonnetje. (Ja we zullen zien in de toekomst met KPN maar de start is goed en UPC heeft het nu eenmaal verprutst.
Nu ben ik best vriendelijk aan de lijn. Ik bedoel, ik weet immers ook wel dat deze mensen gewoon hun werk doen. Dus niet gelijk gillen dat ik met negatieve mood al aan de lijn zit. dat is dus zeker niet het geval.
Allereerst ruzie met de “UPC probeert het u zo makkelijk mogelijk te maken” geneuzel met het postcode inspreken.
Dat werkt gewoon niet. En nee ben/was niet bezopen en m'n articulatie is strak uit de klei getrokken Hollands zonder accent. Te veel achtergrond geluid is ook al voldoende om dat ding over de piep te helpen. Gelukkig dat je na 2x proberen het weer zoals het altijd al goed ging moet in toetsen. Niet dat het helpt want ze vragen later toch weer naar je postcode……….
Dan komt het. !
Goede middag met UPC blablabla ik ben er om u zo goed mogelijk te helpen.
Probleem leg je dan voor en krijg je. “ Oh Onze excuses daarvoor ik ben er om het probleem voor u op te lossen. “
Tussendoor nog een paar voorgeprogrammeerde uitspraken en dan de klapper nadat je eigenlijk het gesprek wil beëindigen:
Ik heb u voordat het gesprek begon aangegeven dat ik u zo goed mogelijk probeer te helpen. Heb ik u nu zo goed mogelijk geholpen?
Nou sorry, maar bah bah bah wat is dit naar. Ik wil een gesprek met een mens, ik wil eerlijkheid en geen loze geneuzel dat voorgeprogrammeerd er ingeramd wordt.
Het geeft je gewoon een gevoel dat je niet serieus genomen wordt. Of je nu voor een nieuw product van ze komt of dat je een klacht hebt of gewoon een vraag. Het komt overdreven en nep over.
Het roept zelfs frustratie en irritatie op en nee ben echt niet de enige.
Ik heb nog de beleefdheid om te blijven hangen maar ik ken ze die gewoon ophangen als er nog bij het einde van het gesprek voorgeprogrammeerde geneuzel komt.
Je zou je toch erg ongemakkelijk moeten voelen als je daar werkt en zo moet praten.
Ik had ook de neiging om te vragen of ze zichzelf nog wel serieus neemt als UPC werknemer.
Mja. …
Bij deze is mijn hart weer gelucht en laten we hopen dat de beste mensen van CHELLOO dit topic open laten.
Graag wil ik horen wat andere ervaren bij deze plastic achtige uitspraken.

