- Berichten
- 196
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Goedemorgen en om te beginnen fijne kerstdagen voor iedereen.
Ik ben in het bezit van het Ziggo extra access point via de kabel. Prima apparaat en het werkt perfect. De vraag is WPS wil ik uitzetten, maar ik kan nergens in de instellingen vinden waar dat kan. Is het eigenlijk wel mogelijk om dit uit te zetten?
Iemand die het weet? Alvast bedankt!
Ik ben in het bezit van het Ziggo extra access point via de kabel. Prima apparaat en het werkt perfect. De vraag is WPS wil ik uitzetten, maar ik kan nergens in de instellingen vinden waar dat kan. Is het eigenlijk wel mogelijk om dit uit te zetten?Iemand die het weet? Alvast bedankt!