• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Uitzending gemist

Berichten
39
Hi,

Wie o wie weet wie in hemelsnaam het menu van de horizon heeft verzonnen.

We willen uitzending gemist kijken maar het is op de hb niet te vinden en dat menu...zoeken in plaatjes. upc moet toch wel een paar rare snuiters hebben ingehuurd die dit menu te hebben gemaakt. Nog lasitger is het dat onder de testers de zelfde rare mensen zitten want hoe kan je nou zo'n slecht en stom menu goed keuren.

Online zijn de prgramma wel te vinden. Vreemd maar waar.

Ik snap niet dat er nog mensen zijn die in de reclame van UPC trappen. Niets werkt....en om iedereen voor te zijn...we gaan naar radar en dienen een klacht in bij de reclame code commissie want het is misleidende reclame en de hb gaat terug.

Upc gaat de deur uit....bij wie nog meer

Gr. Bianca
 
Dat zijn nogal wat beschuldigende vingertjes... veel plezier met de overstap naar een andere provider.
 
dudok zei:
Hi,

Wie o wie weet wie in hemelsnaam het menu van de horizon heeft verzonnen.

We willen uitzending gemist kijken maar het is op de hb niet te vinden en dat menu...zoeken in plaatjes. upc moet toch wel een paar rare snuiters hebben ingehuurd die dit menu te hebben gemaakt. Nog lasitger is het dat onder de testers de zelfde rare mensen zitten want hoe kan je nou zo'n slecht en stom menu goed keuren.

Online zijn de prgramma wel te vinden. Vreemd maar waar.

Ik snap niet dat er nog mensen zijn die in de reclame van UPC trappen. Niets werkt....en om iedereen voor te zijn...we gaan naar radar en dienen een klacht in bij de reclame code commissie want het is misleidende reclame en de hb gaat terug.

Upc gaat de deur uit....bij wie nog meer

Gr. Bianca

Staat gewoon onder ondemand anders hoor, en anders via kanaal zelf, maarja verder doe wat je niet laten kan zou ik zeggen, maar geef je 0.0% kans.
 
Devil-Strike.net zei:
Staat gewoon onder ondemand anders hoor, en anders via kanaal zelf, maarja verder doe wat je niet laten kan zou ik zeggen, maar geef je 0.0% kans.

Overstappen wordt idd een probleem want het is een contract van een jaar, dat was ik helemaal vergeten in al mijn hbfrustraties.

Dan mag je mij eens uileggen hoe ik avro's close up kan vinden van vorige week zaterdag en dan net zo snel als op een niet hb, mij lukt het niet.

Gr. Bianca
 
Creative Solution zei:
Dat zijn nogal wat beschuldigende vingertjes... veel plezier met de overstap naar een andere provider.

Ik ben van mening dat het feiten zijn. Het werk gewoon niet naar behoren en wat een consument mag verwachten wat er aangeboden wordt. Daar zit absoluut geen balans in.
Jammer.
 
Volgens onze kinderen konden ze voorheen Spangas kijken via uitzending gemist.
klopt dat?

Het is inderdaad nu niet meer te vinden, samen met heel veel andere programma's, die je zou verwachten bij 1, 2 en 3.

en als we willen zoeken op trefwoord, dan is de keuzebalk van letters een verschrikking. Deze kiest of de goede letter (geluk!) of de letter ervoor (pech!). Het komt er op neer dat deze functie totaal niet te gebruiken is, aangezien een simpele DEL toets er niet is.

wie heeft oplossingen?

UPDATE

Vandaag stond Spangas ineens weer bij uitzending gemist.
De vorige keer echt goed alles bekeken, en zelfs met ZOEKEN konden we alleen de nog uit te zenden aflevering van die avond vinden.
Onze HB doet blijkbaar waar die zelf zin in heeft.
 
De iPhone/iPad app zal straks, als ik het goed begrepen heb, de mogelijkheid bieden om vanuit de app een OnDemand programma te selecteren en te starten op de box zelf. Dat zou het een stuk gebruikersvriendelijker maken denk ik (als je een ios apparaat hebt uiteraard).

Ik denk zelfs dat die functionaliteit waarschijnlijk de belangrijkste verbetering zal zijn die de remote app zal bieden. Maar hoe het precies zal werken blijft nog even speculeren want de app is er bijna maar nog niet helemaal.

dudok zei:
Online zijn de prgramma wel te vinden. Vreemd maar waar.
Volgens mij is UitzendingGemist via UPC altijd een subset van wat er op de website van de nos staat. Maar als een programma op de oude box wel te zien is en op de nieuwe niet dan zou dat wel heel vreemd zijn.
 
Hoi Dudok,

Ik deel jouw mening hoor, tis echt verschrikkelijk dat uitzending gemist!

Hopen op een prijsverhoging in januari! Dan kan je opzeggen!!
 
fratam zei:
Hopen op een prijsverhoging in januari! Dan kan je opzeggen!!

Dit hebben ze gelezen, vandaag bekend gemaakt... de prijzen van alleen bellen gaan omhoog. Hier ligt dus je kans. Wij hebben bellen onbeperkt, en dan gaat het feest niet op.
 
Ik wilde een uitzending gemist kijken vanavond. Na heel wat zoekwerk en letters invoeren kwam het programma tevoorschijn. Maar het bleef gewoon hangen en er gebeurde niets. Ik heb een paar minuutjes gewacht. "even geduld alstublieft". Ik ben best geduldig, maar dit werkt dus niet want het bleef gewoon hangen. Waardeloos! Dan maar op de laptop kijken.
Dus UPC: Dit is weer zo,n onderdeel van de horizonbox wat nog helemaal niet goed werkt! :(
 
Terug
Bovenaan