Hi,
Wie o wie weet wie in hemelsnaam het menu van de horizon heeft verzonnen.
We willen uitzending gemist kijken maar het is op de hb niet te vinden en dat menu...zoeken in plaatjes. upc moet toch wel een paar rare snuiters hebben ingehuurd die dit menu te hebben gemaakt. Nog lasitger is het dat onder de testers de zelfde rare mensen zitten want hoe kan je nou zo'n slecht en stom menu goed keuren.
Online zijn de prgramma wel te vinden. Vreemd maar waar.
Ik snap niet dat er nog mensen zijn die in de reclame van UPC trappen. Niets werkt....en om iedereen voor te zijn...we gaan naar radar en dienen een klacht in bij de reclame code commissie want het is misleidende reclame en de hb gaat terug.
Upc gaat de deur uit....bij wie nog meer
Gr. Bianca
Wie o wie weet wie in hemelsnaam het menu van de horizon heeft verzonnen.
We willen uitzending gemist kijken maar het is op de hb niet te vinden en dat menu...zoeken in plaatjes. upc moet toch wel een paar rare snuiters hebben ingehuurd die dit menu te hebben gemaakt. Nog lasitger is het dat onder de testers de zelfde rare mensen zitten want hoe kan je nou zo'n slecht en stom menu goed keuren.
Online zijn de prgramma wel te vinden. Vreemd maar waar.
Ik snap niet dat er nog mensen zijn die in de reclame van UPC trappen. Niets werkt....en om iedereen voor te zijn...we gaan naar radar en dienen een klacht in bij de reclame code commissie want het is misleidende reclame en de hb gaat terug.
Upc gaat de deur uit....bij wie nog meer
Gr. Bianca
