N
natac
hallo zijn er meer mensen die problemen hebben met uitzending gemist ?
er verschijnt nu een technische storing en kan weer bellen a 10 c per m.....word er zo moe van..
gr mars
er verschijnt nu een technische storing en kan weer bellen a 10 c per m.....word er zo moe van..
gr mars

De fabrieks reset heeft voor mij niets uitgemaakt, geen uitzending gemist...