• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

uitzending gemist werkt al 4 dagen niet meer

  • Onderwerp starter Onderwerp starter natac
  • Startdatum Startdatum
N

natac

hallo zijn er meer mensen die problemen hebben met uitzending gemist ?
er verschijnt nu een technische storing en kan weer bellen a 10 c per m.....word er zo moe van..

gr mars
 
@natac

Zou je mij een PM kunnen sturen met daarin je postcode en huisnummer? Dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen.
 
natac zei:
hallo zijn er meer mensen die problemen hebben met uitzending gemist ?
er verschijnt nu een technische storing en kan weer bellen a 10 c per m.....word er zo moe van..

gr mars
Ook bij mij werkt het niet meer. Ik heb ook een PM naar Jordy-UPC gestuurd.
 
Ik heb hetzelfde probleem. Probeer al vanaf afgelopen zondag, maar tot nu toe nog geen succes
 
:-XDe fabrieks reset heeft voor mij niets uitgemaakt, geen uitzending gemist... :-X

Ik heb Radar gemist, wil deze graag zien, heluppp!
 
Bekend probleem.Bij mij loste het het op door de box
van de stroom te halen en handmatig upgrade uitvoeren en het werkte weer.
En dat op de eerste dag van de storing.
 
Bij mij werkt het ondertussen ook weer. Na scan om probleem te vinden werd
er geadviseerd het zaakje een keer opnieuw op te starten. En in dit geval met
succes !
 
Terug
Bovenaan