• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

uitzending gemist van rtl 7 van gister kost ineens 0,99 euro.....

  • Onderwerp starter Onderwerp starter miloman
  • Startdatum Startdatum
M

miloman

Had het vorige week ook al: wil "nog meer voor mannen" van gisteravond terugkijken op m'n kleine vml. UPC digitale ontvanger. Kost het ineens 0,99 euro...... Meer mensen last van?
 
Als je gratis wil terugkijken (t.w. Replay TV) moet je wel in het bezit zijn van een horizonbox.
 
Creative Solution zei:
Als je gratis wil terugkijken (t.w. Replay TV) moet je wel in het bezit zijn van een horizonbox.
Is dat wat anders dan die kleine zwarte Pace box? Heb geen tv met HDMI op dit adres overigens (voor't geval die horizonbox wat anders is, en alleen HDMI heeft...).
 
Terug
Bovenaan