Ik maak gebruik van Horizon en heb regelmatig problemen (zoals velen, ik weet het).
Echter wat ik ervaar heb ik zo nog niet kunnen vinden hier. Zo heb ik bijvoorbeeld als ik een tijdje bijv. RTL 4 kijk, daarna naar de publieke zenders zap, deze geen beeld geven, ook geen geluid.
Ook heb ik problemen met uitzending gemist. Als ik aan het kijken ben dan gaat het in het begin goed, na een tijdje gaat ie ineens storen, groene strepen, haperingen, blokjes, ruis, sneeuw. van alles door elkaar.
Zijn hier meer mensen mee bekend? UPC antwoord op de vraag dat het aan de bekabeling zou liggen, maar dit is allemaal vervangen en zelfs door een monteur gemonteerd.
Echter wat ik ervaar heb ik zo nog niet kunnen vinden hier. Zo heb ik bijvoorbeeld als ik een tijdje bijv. RTL 4 kijk, daarna naar de publieke zenders zap, deze geen beeld geven, ook geen geluid.
Ook heb ik problemen met uitzending gemist. Als ik aan het kijken ben dan gaat het in het begin goed, na een tijdje gaat ie ineens storen, groene strepen, haperingen, blokjes, ruis, sneeuw. van alles door elkaar.
Zijn hier meer mensen mee bekend? UPC antwoord op de vraag dat het aan de bekabeling zou liggen, maar dit is allemaal vervangen en zelfs door een monteur gemonteerd.