D
debden
Hallo.. effe een vraag,
Ik wil iets van uitzending gemist op nemen op mijn Pioneer HD/DVD recorder...kan dit, en zo ja, hoe moet ik dan mijn zilvere UPC media box met mijn dvd recorder verbinden, en op welke zender moet dan mijn Pioneer staan..??
Ze zitten nu niet met elkaar verbonden.. UPC gaat met scart naar tv en Pioneer ook met scart... (moet er nog een scart naar de Pioneer toe vanuit de UPC box..??)
Ik hoor graag van jullie..
Ik wil iets van uitzending gemist op nemen op mijn Pioneer HD/DVD recorder...kan dit, en zo ja, hoe moet ik dan mijn zilvere UPC media box met mijn dvd recorder verbinden, en op welke zender moet dan mijn Pioneer staan..??
Ze zitten nu niet met elkaar verbonden.. UPC gaat met scart naar tv en Pioneer ook met scart... (moet er nog een scart naar de Pioneer toe vanuit de UPC box..??)
Ik hoor graag van jullie..