• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Uitzending gemist met TXT ondertiteling

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
681
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Is het mogelijk en hoe dan om uitzending gemist met txt ondertitels te bekijken..
Als je een programma opneemt met txt ondertitels gaat dit wel.
Maar hoe bij uitzending gemist ?
 
Volgens mij kan je op een humax 5050 helemaal geen uitzending gemist kijken, misschien in een verkeerd forum geplaatst?
Bovendien lijkt mij dat de teletekst van een oude uitzending helemaal niet interessant is, dat zou dan net zo oud zijn als de uitzending. Denk dus dat het teletekst signaal overbodig is en niet meegezonden word.
 
Inderdaad verkeerd forum ik heb een humax 5200c en wil bij Nederlandstalige uitzendingen de TXT ondertitel aan kunnen zeten die bij het origineel programma er wel aan kunt zetten.

:thankyou::thankyou:
 
Volgens mij kan je op een Humax 5050 helemaal geen uitzending gemist kijken, misschien in een verkeerd forum geplaatst?
Bovendien lijkt mij dat de teletekst van een oude uitzending helemaal niet interessant is, dat zou dan net zo oud zijn als de uitzending. Denk dus dat het teletekst signaal overbodig is en niet meegezonden wordt.

De Humax neemt altijd de volledige stream op, dus inclusief teletekst, additionele audiokanalen en DVB ondertiteling, indien aanwezig. Uiteraard kan ondertiteling via teletekst dan interessant zijn, maar alleen als er geen DVB ondertiteling is. En ja, ook het teruglezen van oude teletekst pagina's bij oude opnamen kan soms interessant zijn, bijvoorbeeld als er in de uitzending aan werd gerefereerd, of als achtergrond bij destijds actuele gebeurtenissen.

Maar, je hebt gelijk dat de vragensteller het verkeerde subforum heeft gekozen, de 5050C is niet geschikt voor de zogeheten interactieve diensten die Ziggo aanbiedt. Als het inderdaad zo is dat Ziggo bij uitzending gemist diensten geen teletekst meestuurt (en ook niet zaken als DVB ondertiteling of additionele audiokanalen) dan mag je dat inderdaad als een tekortkoming van de dienst beschouwen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan