Volgens mij kan je op een Humax 5050 helemaal geen uitzending gemist kijken, misschien in een verkeerd forum geplaatst?
Bovendien lijkt mij dat de teletekst van een oude uitzending helemaal niet interessant is, dat zou dan net zo oud zijn als de uitzending. Denk dus dat het teletekst signaal overbodig is en niet meegezonden wordt.