B
Bos
Als ik via www.rtl.nl een gemiste uitzending wil bekijken, dan krijg ik dat beeld eerst goed door maar na een tijdje begint het te haperen. Ik heb het alles in 1 basis pakket. Via de helpdesk van Ziggo heb ik al allerlei dingen aangereikt gekregen om te kijken of dat bij mij goed staat. Niets helpt. Ik heb mijn PC eens bij iemand anders aangesloten met een snellere internet verbinding en toen ging alles wel goed. Ik denk dus dat het niet aan mijn PC ligt maar dat de internetverbinding in het pakket alles in 1 basis (download 1 Mb/s en upload 0,15 Mb/s) te traag is om een gemiste uitzending te bekijken op rtl.nl. Heeft iemand anders dezelfde ervaring? Of werkt het bij andere gebruikers met het zelfde pakket wel goed?