I
ivobaumann
Sinds een maand last van het uitvallen van de mediabox vanuit standby stand.
Wanneer dit gebeurt moet de stroom er volledig vanaf. Komt hierna na paar keer stroom eraf gehaald te hebben weer terug in standby stand.
Geen aanpassingen aan bekabeling geweest en geen apparatuur bijplaatsing.
Geen problemen met ontvangen van zenders deze doen het allemaal.
Moet er ook bij zeggen dat ik sinds dit speelt ook het geluid van de tv harder moet zetten heel vreemd!! Andere bekabeling zelfde probleem. Test 999 alles ok.
hoofdaansluiting zit in de meterkast. Box heeft ook gewoon 5/6 jaar prima gewerkt!
Iemand enig idee hoe dit op te lossen alvast bedankt
Wanneer dit gebeurt moet de stroom er volledig vanaf. Komt hierna na paar keer stroom eraf gehaald te hebben weer terug in standby stand.
Geen aanpassingen aan bekabeling geweest en geen apparatuur bijplaatsing.
Geen problemen met ontvangen van zenders deze doen het allemaal.
Moet er ook bij zeggen dat ik sinds dit speelt ook het geluid van de tv harder moet zetten heel vreemd!! Andere bekabeling zelfde probleem. Test 999 alles ok.
hoofdaansluiting zit in de meterkast. Box heeft ook gewoon 5/6 jaar prima gewerkt!
Iemand enig idee hoe dit op te lossen alvast bedankt
