L
Laarbeekie
Hoi hoi,
Sinds enkele dagen heb ik niets als problemen met de Thomson DTV-box.
Problemen:
- Blijft hangen (meerdere keren per dag)
- Valt uit / herstart zichzelf (meerdere keren per dag)
- Signaal-test pagina 999 blijft hangen
Geprobeerd:
- Stekker eruit / stekker er weer in
- Fabriek-instellingen
- Handmatige SWU
Bovenstaande oplossingen hebben tot op heden nog geen resultaat gehad.
Bekabeling moet geen probleem zijn aangezien het altijd goed gewerkt heeft, en er in de opzet/configuratie niets veranderd is.
Dit is al de 2e DTV-box die we hier gehad hebben die problemen heeft.
Voorheen een waardeloze Pace, en nu weer een Thomson met kuren.
Normaal gesproken kan ik altijd nog op pagina 999 kijken, maar als ik dat nu doe, loop ie al vast voordat ik op de rode knop kan drukken, of hij blijft hangen in het blauwe signaaltest scherm, waardoor ik steeds niet zover kan komen dat ik ook daadwerkelijk kan kijken of alles op groen staat.....
Wie o wie heeft er nog een tip voor me, wat ik evt. nog kan proberen?
Ik heb er namelijk geen zin in dat ik weer eindeloos aan de telefoon kan gaan hangen met de HD.
Alvast bedankt voor de evt. replies.
Mvg,
Sinds enkele dagen heb ik niets als problemen met de Thomson DTV-box.
Problemen:
- Blijft hangen (meerdere keren per dag)
- Valt uit / herstart zichzelf (meerdere keren per dag)
- Signaal-test pagina 999 blijft hangen
Geprobeerd:
- Stekker eruit / stekker er weer in
- Fabriek-instellingen
- Handmatige SWU
Bovenstaande oplossingen hebben tot op heden nog geen resultaat gehad.
Bekabeling moet geen probleem zijn aangezien het altijd goed gewerkt heeft, en er in de opzet/configuratie niets veranderd is.
Dit is al de 2e DTV-box die we hier gehad hebben die problemen heeft.
Voorheen een waardeloze Pace, en nu weer een Thomson met kuren.
Normaal gesproken kan ik altijd nog op pagina 999 kijken, maar als ik dat nu doe, loop ie al vast voordat ik op de rode knop kan drukken, of hij blijft hangen in het blauwe signaaltest scherm, waardoor ik steeds niet zover kan komen dat ik ook daadwerkelijk kan kijken of alles op groen staat.....
Wie o wie heeft er nog een tip voor me, wat ik evt. nog kan proberen?
Ik heb er namelijk geen zin in dat ik weer eindeloos aan de telefoon kan gaan hangen met de HD.
Alvast bedankt voor de evt. replies.
Mvg,
