- Berichten
- 1.525
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Beste, op 10 juni jl heeft UPC werkzaamheden verricht aan het netwerk in de postcode 1326, dit is gebeurd in de kast die in de straat staat. Voor 10 juni had ik totaal geen problemen met ontvangst, ik heb een DHDVR kast van Philips met het grootste pakket. Vanaf 10 juni heb ik zeer regelmatig uitval van zenders, bijv, Discovery en Nationaal Geo HD, maar ook ok zenders als Nostalgie net enz, het gaat op zo'n 10 zenders. Melding op het scherm, zoals gebruikelijk, Er is onvoldoende of geen signaal, controleer uw kabels" Ik heb nu al twee keer naar de HD gebeld en men kan niets vinden, ook niet nadat de box geheel opnieuw is opgestart, men wil wel een monteur sturen, maar het vervelende is, afgelopen donderdag geen signaal op deze kanalen en gisteren bijv. weer wel. Ja en als men dan komt en het werkt wel, dan kan ik kosten gaan betalen en daar heb ik geen zin in. Ik vind het dan ook een probleem van UPC tensloote werkte alles perfect voor 10 juni en door hun onderhoudswerk werkt het dus nu vrij regelmatig niet meer. Iemand idee of suggestie?
BVD
Gr
Rob
BVD
Gr
Rob
