G
gerry
Hallo,
Na jaren tevreden klant bij de KPN toch overgestapt naar UPC. De snelheid was toch wel aantrekkelijk. De snelheid krijg ik ook, daar klaag ik niet over. Tenminste als ik verbinding heb !!!!!
Mijn probleem is dat ik meerdere keren per dag geen verbinding heb. Je kan het al zien aan de lampjes op het modem, die branden niet allemaal zoals het zou moeten.
Kijk je op de web-pagina van het modem dan varieert de "Cable Modem Status:" van "Upstream Parameters Acquired" tot "Access Denied".
Resetten helpt niet. Kabel uit het modem halen en resetten ook niet. Enige dat helpt is gewoon wachten en voila, ineens is er weer verbinding. Helaas kan het wachten varieren van enkele minuten tot enkele uren.
Meerdere keren helpdesk gebeld, maar de oplossing varieren van, "Hé, hij doet het weer" tot "Er zijn meerdere problemen in uw buurt en die zouden nu opgelost moeten zijn".
Nu dan maar mijn hoop op dit forum gevestigd. Hopen dat de echte cracks iets weten.
Het gaat om een Cisco EPC3212 DOCSIS 3.0 2-port EMTA modem. Maakt niet uit of ik direct op de modem aansluit of via de Sitecom 300n router connect.
Iemand een idee?
Thx alvast.
Na jaren tevreden klant bij de KPN toch overgestapt naar UPC. De snelheid was toch wel aantrekkelijk. De snelheid krijg ik ook, daar klaag ik niet over. Tenminste als ik verbinding heb !!!!!
Mijn probleem is dat ik meerdere keren per dag geen verbinding heb. Je kan het al zien aan de lampjes op het modem, die branden niet allemaal zoals het zou moeten.
Kijk je op de web-pagina van het modem dan varieert de "Cable Modem Status:" van "Upstream Parameters Acquired" tot "Access Denied".
Resetten helpt niet. Kabel uit het modem halen en resetten ook niet. Enige dat helpt is gewoon wachten en voila, ineens is er weer verbinding. Helaas kan het wachten varieren van enkele minuten tot enkele uren.
Meerdere keren helpdesk gebeld, maar de oplossing varieren van, "Hé, hij doet het weer" tot "Er zijn meerdere problemen in uw buurt en die zouden nu opgelost moeten zijn".
Nu dan maar mijn hoop op dit forum gevestigd. Hopen dat de echte cracks iets weten.
Het gaat om een Cisco EPC3212 DOCSIS 3.0 2-port EMTA modem. Maakt niet uit of ik direct op de modem aansluit of via de Sitecom 300n router connect.
Iemand een idee?
Thx alvast.