• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Uitval internet en vooral telefonie

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Rogue
  • Startdatum Startdatum
R

Rogue

Zijn er meer mensen die de laatste tijd problemen hebben met uitval van internet en vooral telefonie?

Internet valt vaak maar heel even weg en is dan weer terug, heel irritant voor mijn gameservers.
Telefonie daar in tegen valt weg en komt pas weer terug als ik het modem opnieuw opstart.

Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit probleem herkennen in de omgeving Heerde maar misschien ook elders.
 
Sinds begin van de avond telefonie uitgevallen. Internet is goed. Telefoniemodem Arris een aantal keren gereset maar dat hielp niet.
 
Vlaardingen het zelfde laken en pak uitval van telefoon en internet.

was het vorige maand steeds seconden uitval van verbinding monteur geweest niks gevonden.

Nu vanaf vrijdag 6 mei valt behalve TV alles weg modem krijgt geen signaal internet en telefoon ligt plat minuten.

UPC gebeld ze wisten van niks het hele weekend tot nu het zelfde gedonder en als ik nu zo lees op het forum is het landelijk.
 
sinds de werkzaamheden in deze regio vorige week valt internet geregelt weg en is de snelheid slecht (gemeente Elburg) UPC d'r naam is haas uiteraard....
 
Vanmiddag contact gehad met de helpdesk telefonie. Een behulpzame medewerker getroffen. Heb verteld over de resets met en zonder de coax en dat het geen effect had. Na een aantal tests en het uitlezen van de modem door UPC bleek de Arris modem niet meer te werken. Morgenmiddag komt er een monteur met een nieuwe modem. Wel aangegeven dat ik geen Thomson wilde gezien de verhalen. Voor internet bevalt mij de Cisco 3000 prima. Kon hij begrijpen en verwacht dat er een Arris of een Cisco combi wordt terug geplaatst, dus zonder wifi want die heb ik zelf. Het is dus even afwachten maar tot nu toe goed geholpen.
De medewerker zei ook dat voor de Thomson over een week een nieuw file komt, hopelijk hebben anderen daar wat aan.
 
Ik kijk enkel op het forum als ik problemen heb en de laatste weken is het inderdaad vaak uitval.
Soms hersteld de verbinding direct en soms haal ik de stroom van het modem.Ik weet niet hoor maar over het algemeen als alles werkt ben ik niet ontevreden maar erger me dood als ik dit soort storingen heb.
Hier in Heerde kan je op glasvezel intekenen , zit er sterk aan te denken.
 
plaster zei:
Hier in Heerde kan je op glasvezel intekenen , zit er sterk aan te denken.
Dat ga ik ook zeker doen. ;D
Ik ga zeker glasvezel uitproberen, ben erg benieuwd.

Iedereen bedankt voor de reacties.
 
Hey , ik wist niet eens dat jij het was..dus het is in de hele buurt!
Heb je al gebeld?
 
Hey buurman :o

Ik bel niet meer naar de helpdesk, dat heb ik opgegeven.
Je moet maar net geluk hebben met een behulpzaam iemand of iemand die er een beetje verstand van heeft.
Daar geef ik geen geld meer aan uit.
Een pm sturen naar 1 van de upc mensen hier wil nog wel is werken maar ook dat doe ik niet meer.
Soms duurt het dagen dat je antwoordt krijgt, of helemaal niet, en dan is het probleem meestal wel weer opgelost. Dingen die van korte duur zijn lossen ze toch niet op... Maar ja, dat is een beetje of-topic.
 
vanmiddag monteur geweest. modems vervangen door een Cisco 3212. spul begint weer op gang te komen. Telefoon werkt weer en de modem komt wat later op gang volgens de monteur. bij elkaar netjes geholpen.
 
Terug
Bovenaan