C
copernicus
Hallo beste iedereen,
Nu een week Fiber power te hebben ben ik goed te spreken over de snelheid,maar alleen heb ik last van het volgende.
Om de paar uur heb ik het probleem dat mn verbinding weg is.Ik heb al 3 Routers gehad.
Ik begon met een wireless N router van Linksys. 10/100 wireless 300
dit werkte al voor geen meter en ik werd heen en weer gegooit met snelheden en uitval.
Vervolgens ben ik een airport express wezen halen.Ik draai alles met Mac thuis dus dacht dat het mooi aansloot op de rest.
De router is geweldig voor de extreme,maar ook hier werkte fiber power niet lekker op.
Inmiddels heb ik een nieuwe Sitecom Gaming router gekocht. ( Sitecom WL-308XR Gaming Router )
Dit is echt een hartstikke mooie router.Je kunt er van alles in instellen en het is een gigabit router.Mooi voor streaming.
Maar ook hier viel de verbinding om het uur plost mee uit.
Echt heel vervelend is het.
Wanneer ik dan naar de pagina van mn router ga dan krijg ik devolgende melding:
Please wait...
The gateway is currently measuring your network connection.
Accessing this web page might have an effect on the measurement.
This page will refresh shortly.
Hij krijgt dus daarna niets door van het modem.Ik doet dan mijn stroom adapter even in en uit het stopcontact en binnen 10 sec heb ik weer verbinding.
Als ik het adres van mn modem in typ 192.168.100.1
geen reactie verder...
je word er dood moe van,en ik heb niet zo veel trek om upc weer te moeten bellen en te gaan klagen
daarbij weet ik niet echt of het nu aan mijn modem licht of aan de router. 
Connection Type
HCP Client
StreamEngine: Active
Cable Status:Connected
DNS Status:Offline
Network Status
isconnected
Connection Up Time:N/A
MAC Address:00:xx:xx:xx:xx:xx (x) ziet hij wel
IP Address:0.0.0.0 niets
Subnet Mask:0.0.0.0 niets
Default Gateway:0.0.0.0 niets
Nu een week Fiber power te hebben ben ik goed te spreken over de snelheid,maar alleen heb ik last van het volgende.
Om de paar uur heb ik het probleem dat mn verbinding weg is.Ik heb al 3 Routers gehad.
Ik begon met een wireless N router van Linksys. 10/100 wireless 300
dit werkte al voor geen meter en ik werd heen en weer gegooit met snelheden en uitval.
Vervolgens ben ik een airport express wezen halen.Ik draai alles met Mac thuis dus dacht dat het mooi aansloot op de rest.
De router is geweldig voor de extreme,maar ook hier werkte fiber power niet lekker op.
Inmiddels heb ik een nieuwe Sitecom Gaming router gekocht. ( Sitecom WL-308XR Gaming Router )
Dit is echt een hartstikke mooie router.Je kunt er van alles in instellen en het is een gigabit router.Mooi voor streaming.
Maar ook hier viel de verbinding om het uur plost mee uit.
Echt heel vervelend is het.
Wanneer ik dan naar de pagina van mn router ga dan krijg ik devolgende melding:
Please wait...
The gateway is currently measuring your network connection.
Accessing this web page might have an effect on the measurement.
This page will refresh shortly.
Hij krijgt dus daarna niets door van het modem.Ik doet dan mijn stroom adapter even in en uit het stopcontact en binnen 10 sec heb ik weer verbinding.
Als ik het adres van mn modem in typ 192.168.100.1
geen reactie verder...
je word er dood moe van,en ik heb niet zo veel trek om upc weer te moeten bellen en te gaan klagen
daarbij weet ik niet echt of het nu aan mijn modem licht of aan de router. 
Connection Type
HCP ClientStreamEngine: Active
Cable Status:Connected
DNS Status:Offline
Network Status
isconnectedConnection Up Time:N/A
MAC Address:00:xx:xx:xx:xx:xx (x) ziet hij wel
IP Address:0.0.0.0 niets
Subnet Mask:0.0.0.0 niets
Default Gateway:0.0.0.0 niets

