Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn gok zou zijn de firmware upgrade perikelen. Als ze nu een apparaat uitleveren met de oude firmware, moeten ze vervolgens het weer terughalen om 'm om te ruilen, omdat de upgrade niet werkt. Zie:
https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=17348
Hoi,
Vorige week het interactive pakket besteld (16,96 p/m) en de decoder voor 130,-.
Heb nu een brief ontvangen waarin staat dat het voor onbepaalde tijd is uitgesteld, wie weet wat er aan de hand is?
Bvd voor jullie reactie`s
Groetjes
Arno
Komt volgens mij omdat de interactieve diensten elke week minimaal 1 keer een dag uit de lucht zijn of niet werken. Ik zou dit ook niet durven verkopen voor 17euro per maand als ik Ziggo was. Sorry dat ik beetje negatief ben maar bij mij werkt al 2 weken " Net Gemist" niet. En als je bedenkt dat je maar 10 dagen terug kunt kijken...
Positiefs om je niet helemaal te laten schriken: De decoder werkt bij mij uitstekend voor kijken en opnemen van tv!
Lijkt me niet dat dit speelt voor nieuw uit te leveren machines. Een waarschijnlijker oorzaak is de problemen met de streams die nog spelen en het feit dat de content nog niet allemaal op de juiste plek staat / beschikbaar is.
Ja maar dat zit hem in de afspraken met de omroepen, niet voor niets dat uitzendinggemist.nl dezelfde termijn hanteert. Als je iets pas meer dan tien dagen later terug gaat kijken, moet je gewoon gebruik maken van de opnamefunctie.En als je bedenkt dat je maar 10 dagen terug kunt kijken...
Op uitzendingemist.nl kan ik maanden terug kijken dus weet niet hoe jij hierbij komt.Ja maar dat zit hem in de afspraken met de omroepen, niet voor niets dat uitzendinggemist.nl dezelfde termijn hanteert. Als je iets pas meer dan tien dagen later terug gaat kijken, moet je gewoon gebruik maken van de opnamefunctie.
De decoder werkt bij mij uitstekend voor kijken en opnemen van tv!