• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Uitstel Cisco decoder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
23
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Hoi,
Vorige week het interactive pakket besteld (16,96 p/m) en de decoder voor 130,-.
Heb nu een brief ontvangen waarin staat dat het voor onbepaalde tijd is uitgesteld, wie weet wat er aan de hand is?

Bvd voor jullie reactie`s

Groetjes
Arno
 
Mijn gok zou zijn de firmware upgrade perikelen. Als ze nu een apparaat uitleveren met de oude firmware, moeten ze vervolgens het weer terughalen om 'm om te ruilen, omdat de upgrade niet werkt. Zie:

https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=17348

Lijkt me niet dat dit speelt voor nieuw uit te leveren machines. Een waarschijnlijker oorzaak is de problemen met de streams die nog spelen en het feit dat de content nog niet allemaal op de juiste plek staat / beschikbaar is.
 
Hoi,
Vorige week het interactive pakket besteld (16,96 p/m) en de decoder voor 130,-.
Heb nu een brief ontvangen waarin staat dat het voor onbepaalde tijd is uitgesteld, wie weet wat er aan de hand is?

Bvd voor jullie reactie`s

Groetjes
Arno

Zal ik navragen.
 
Komt volgens mij omdat de interactieve diensten elke week minimaal 1 keer een dag uit de lucht zijn of niet werken. Ik zou dit ook niet durven verkopen voor 17euro per maand als ik Ziggo was. Sorry dat ik beetje negatief ben maar bij mij werkt al 2 weken " Net Gemist" niet. En als je bedenkt dat je maar 10 dagen terug kunt kijken...

Positiefs om je niet helemaal te laten schriken: De decoder werkt bij mij uitstekend voor kijken en opnemen van tv!
 
Komt volgens mij omdat de interactieve diensten elke week minimaal 1 keer een dag uit de lucht zijn of niet werken. Ik zou dit ook niet durven verkopen voor 17euro per maand als ik Ziggo was. Sorry dat ik beetje negatief ben maar bij mij werkt al 2 weken " Net Gemist" niet. En als je bedenkt dat je maar 10 dagen terug kunt kijken...

Positiefs om je niet helemaal te laten schriken: De decoder werkt bij mij uitstekend voor kijken en opnemen van tv!

Sterker nog, als de interactieve diensten wel werken dan ziet dat er ook prima uit, zeker de HD content. (afgezien van een beroerde menustructuur)
 
Lijkt me niet dat dit speelt voor nieuw uit te leveren machines. Een waarschijnlijker oorzaak is de problemen met de streams die nog spelen en het feit dat de content nog niet allemaal op de juiste plek staat / beschikbaar is.

Als Ziggo een heel magazijn vol heeft met apparaten met de verkeerde firmware, dan krijgen die niet vanzelf de nieuwe firmware. En als bij de klant updaten mis gaat, dan moeten ze iets anders verzinnen. Maar wat ik al zei, het is een gok.
 
En als je bedenkt dat je maar 10 dagen terug kunt kijken...
Ja maar dat zit hem in de afspraken met de omroepen, niet voor niets dat uitzendinggemist.nl dezelfde termijn hanteert. Als je iets pas meer dan tien dagen later terug gaat kijken, moet je gewoon gebruik maken van de opnamefunctie.
 
Ja maar dat zit hem in de afspraken met de omroepen, niet voor niets dat uitzendinggemist.nl dezelfde termijn hanteert. Als je iets pas meer dan tien dagen later terug gaat kijken, moet je gewoon gebruik maken van de opnamefunctie.
Op uitzendingemist.nl kan ik maanden terug kijken dus weet niet hoe jij hierbij komt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan