• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Uitstekende snelle service via de helpdesk

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 6393
  • Startdatum Startdatum
D

Deleted member 6393

Gisteren wilde ik gaan internetten. Ik kreeg echter geen verbinding. De lichtjes op het modem stonden gewoon goed, de telefoon deed het ook gewoon normaal. Mijn router kreeg echter geen publiek ip adres. Alles stond op nullen. Ik dacht: storing, kan gebeuren, ik kijk morgen wel verder.

Vandaag nog steeds geen verbinding. Vervolgens de helpdesk gebeld. Meteen iemand aan de lijn zonder wachttijd. Alles doorgenomen met de geduldige vriendelijke medewerker en nog geen oplossing. Als laatste moest ik het modem met een tandenstoker resetten en met een andere lan-kabel rechtstreeks op het modem testen. Dat heb ik gedaan zonder gunstig resultaat.

Hierna opnieuw de helpdesk gebeld en weer meteen contact. De vrouwelijke medewerker die ik toen kreeg, kon keurig zien wat ik al getest had tijdens het eerste gesprek omdat haar collega dat had ingevoerd.
Ze snapte er ook niets van dat de telefoon het gewoon deed en internet niet, hoewel het modem gewoon leek te werken en alle lichtjes brandden.

Geduldig hebben we toen nog wat testen gedaan via cmd. Zij heeft me keurig meteen teruggebeld op mijn mobiel, toen ik de coax los moest halen van het modem om te controleren of ik dan wel een goed ip nummer kreeg van het modem, 192.168.100.2. Dat was het geval maar na aansluiting van de coax kreeg ik weer een verkeerd ip nummer dat Windows geeft als er geen publiek ip nummer binnenkomt.

Zij heeft hierna het gebeuren doorgespeeld naar een andere afdeling en beloofde later terug te bellen om het vervolg te melden.

Een paar uur later belde ze inderdaad terug en vroeg of ik wilde kijken of het inmiddels weer werkte. En ja hoor! Internet doet het gewoon weer goed.

Dat vind ik nu echt service. Rustig de tijd nemen om een foutanalyse te maken, vervolgens netjes meteen terugbellen op mijn 06, als ik het modem offline moet maken. Het probleem goed doorzetten naar een andere afdeling die er meteen mee aan de gang gaat en tenslotte mij ook nog eens volgens afspraak terugbellen om te controleren of het probleem verholpen is.

Ik kan niet anders zeggen dan: hoedje af :).
 
Daar ben ik me ook zeker bewust van en ik leef ook volledig mee met mensen waar het volledig in het honderd loopt. Ik vind het evenwel ook eerlijk om, naast de verschrikkelijke verhalen van een ieder die maar niet een oplossing krijgt, te vermelden dat er ook goede ervaringen zijn met oog op de service van UPC.
 
Ben ik met je eens, ook ik ben tot nu toe tevreden, word me alleen niet in dank afgenomen:-)
 
Ook ik ben altijd zeer uitgebreid geholpen als ik de helpdesk nodig had.

Webcare team heeft in mijn ogen een pluim verdiend met de service die zij leveren.
 
Zo kan het inderdaad ook, ik kan dat van het drietal keren dat ik ze nodig had in de twaalf jaar dat ik klant ben van ze alleen maar bevestigen.

Waarmee ik de problemen van anderen zeker niet wil bagatelliseren. Je zal maar iemand treffen die nooit verder is gekomen dan diploma kleuterschool! Want die zijn er helaas ook.
 
Goed om te lezen dat je zo geholpen bent, ik vind ook dat in 9 van de 10 gevallen mensen enkel posten als iets vreselijk is of wat dan ook maar als iets goed is gegaan zie je dat bijna niet terug en dat is jammer.
Goed dat je dit hebt gepost :)!
Zelf heb ik wel eens ooit slechte ervaringen gehad met upc maar sinds ik gebruik maak van bv het webcare team is alles uitstekend kwa service en klantvriendelijkheid en snelheid bij problemen.
 
goede middag wou even zeggen dat ik keurig bent geholpen vandaag nog wat kleine probleempjes en de monteur komt morgen avond al. met de HD nooit geen problemen altijd netjes geholpen klasse. Van mij krijgen ze een 9.
 
Terug
Bovenaan