D
Deleted member 6393
Gisteren wilde ik gaan internetten. Ik kreeg echter geen verbinding. De lichtjes op het modem stonden gewoon goed, de telefoon deed het ook gewoon normaal. Mijn router kreeg echter geen publiek ip adres. Alles stond op nullen. Ik dacht: storing, kan gebeuren, ik kijk morgen wel verder.
Vandaag nog steeds geen verbinding. Vervolgens de helpdesk gebeld. Meteen iemand aan de lijn zonder wachttijd. Alles doorgenomen met de geduldige vriendelijke medewerker en nog geen oplossing. Als laatste moest ik het modem met een tandenstoker resetten en met een andere lan-kabel rechtstreeks op het modem testen. Dat heb ik gedaan zonder gunstig resultaat.
Hierna opnieuw de helpdesk gebeld en weer meteen contact. De vrouwelijke medewerker die ik toen kreeg, kon keurig zien wat ik al getest had tijdens het eerste gesprek omdat haar collega dat had ingevoerd.
Ze snapte er ook niets van dat de telefoon het gewoon deed en internet niet, hoewel het modem gewoon leek te werken en alle lichtjes brandden.
Geduldig hebben we toen nog wat testen gedaan via cmd. Zij heeft me keurig meteen teruggebeld op mijn mobiel, toen ik de coax los moest halen van het modem om te controleren of ik dan wel een goed ip nummer kreeg van het modem, 192.168.100.2. Dat was het geval maar na aansluiting van de coax kreeg ik weer een verkeerd ip nummer dat Windows geeft als er geen publiek ip nummer binnenkomt.
Zij heeft hierna het gebeuren doorgespeeld naar een andere afdeling en beloofde later terug te bellen om het vervolg te melden.
Een paar uur later belde ze inderdaad terug en vroeg of ik wilde kijken of het inmiddels weer werkte. En ja hoor! Internet doet het gewoon weer goed.
Dat vind ik nu echt service. Rustig de tijd nemen om een foutanalyse te maken, vervolgens netjes meteen terugbellen op mijn 06, als ik het modem offline moet maken. Het probleem goed doorzetten naar een andere afdeling die er meteen mee aan de gang gaat en tenslotte mij ook nog eens volgens afspraak terugbellen om te controleren of het probleem verholpen is.
Ik kan niet anders zeggen dan: hoedje af
.
Vandaag nog steeds geen verbinding. Vervolgens de helpdesk gebeld. Meteen iemand aan de lijn zonder wachttijd. Alles doorgenomen met de geduldige vriendelijke medewerker en nog geen oplossing. Als laatste moest ik het modem met een tandenstoker resetten en met een andere lan-kabel rechtstreeks op het modem testen. Dat heb ik gedaan zonder gunstig resultaat.
Hierna opnieuw de helpdesk gebeld en weer meteen contact. De vrouwelijke medewerker die ik toen kreeg, kon keurig zien wat ik al getest had tijdens het eerste gesprek omdat haar collega dat had ingevoerd.
Ze snapte er ook niets van dat de telefoon het gewoon deed en internet niet, hoewel het modem gewoon leek te werken en alle lichtjes brandden.
Geduldig hebben we toen nog wat testen gedaan via cmd. Zij heeft me keurig meteen teruggebeld op mijn mobiel, toen ik de coax los moest halen van het modem om te controleren of ik dan wel een goed ip nummer kreeg van het modem, 192.168.100.2. Dat was het geval maar na aansluiting van de coax kreeg ik weer een verkeerd ip nummer dat Windows geeft als er geen publiek ip nummer binnenkomt.
Zij heeft hierna het gebeuren doorgespeeld naar een andere afdeling en beloofde later terug te bellen om het vervolg te melden.
Een paar uur later belde ze inderdaad terug en vroeg of ik wilde kijken of het inmiddels weer werkte. En ja hoor! Internet doet het gewoon weer goed.
Dat vind ik nu echt service. Rustig de tijd nemen om een foutanalyse te maken, vervolgens netjes meteen terugbellen op mijn 06, als ik het modem offline moet maken. Het probleem goed doorzetten naar een andere afdeling die er meteen mee aan de gang gaat en tenslotte mij ook nog eens volgens afspraak terugbellen om te controleren of het probleem verholpen is.
Ik kan niet anders zeggen dan: hoedje af
.
dan krijg je er wel een paar op je nek hier , met goede service:-)