B
bon976
Ik heb een Thomson TWG870 modem.
Omdat ik via het elektriciteitsnet d.m.v. kastjes werk, wil ik de wifi uitschakelen. Immers die straling door mijn huis hoef ik niet nu ik via het stopcontact ga.
Bij mijn vorige l;everancier kon ik dat altijd uitschakelen via:
192.168.1.1
username: admin
Password: 1234
Dat werkt nu niet meer.
Ik heb het ook geprobeerd via 192.168.01, maar daarbij wordt mijn wachtwoord voor het modem niet geaccepteerd.
Wie kan mij helpen?
Omdat ik via het elektriciteitsnet d.m.v. kastjes werk, wil ik de wifi uitschakelen. Immers die straling door mijn huis hoef ik niet nu ik via het stopcontact ga.
Bij mijn vorige l;everancier kon ik dat altijd uitschakelen via:
192.168.1.1
username: admin
Password: 1234
Dat werkt nu niet meer.
Ik heb het ook geprobeerd via 192.168.01, maar daarbij wordt mijn wachtwoord voor het modem niet geaccepteerd.
Wie kan mij helpen?
