• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Uitschakelen Wifi

  • Onderwerp starter Onderwerp starter bon976
  • Startdatum Startdatum
B

bon976

Ik heb een Thomson TWG870 modem.
Omdat ik via het elektriciteitsnet d.m.v. kastjes werk, wil ik de wifi uitschakelen. Immers die straling door mijn huis hoef ik niet nu ik via het stopcontact ga.
Bij mijn vorige l;everancier kon ik dat altijd uitschakelen via:
192.168.1.1
username: admin
Password: 1234
Dat werkt nu niet meer.
Ik heb het ook geprobeerd via 192.168.01, maar daarbij wordt mijn wachtwoord voor het modem niet geaccepteerd.
Wie kan mij helpen?
 
je dient inderdaad te gaan naar 192.168.0.1

heb je al:
LEEG
Admin

Geprobeerd? (dus gebruikersnaam leeg)
 
192.168.0.1 is inderdaad het goeie adres


Probeer ook:
Admin
UPC

of

admin
admin
 
Ik moet een gebruikersnaam en eenw achtwoord ingeven.
Die gebruikersnaam is toch de naam waaronder ik ben ingelogd? (Internettoegang)
En het wachtwoord staat toch op het modem?
Die werken niet.
 
bon976 zei:
Ik moet een gebruikersnaam en eenw achtwoord ingeven.
Die gebruikersnaam is toch de naam waaronder ik ben ingelogd? (Internettoegang)
En het wachtwoord staat toch op het modem?
Die werken niet.
Nee hoor, de gebruikersnaam is niet je netwerk naam.
En het wachtwoord moet inderdaad onderop je modem staan.

Maar Admin --> admin werkt niet?
Of Admin -> UPC
etc?
 
Dat is gelukt, maard an kom ik in een ander scherm met:
This page allows configuration of administration access privileges and the ability to restore factory defaults to the system.

Wat moet ik hier nu weer ingeven?

Klik ik op Wireless, dan krijg ik het volgende:
Wireless

802.11 Radio : This page allows configuration of the Wireless Radio including current country and channel number.


--------------------------------------------------------------------------------


Interface EnabledDisabled
Wireless MAC Address:
Output Power 25%50%75%100%
802.11 Band 2.4 Ghz
802.11 n-mode OffAuto
Bandwidth 20 Mhz40 Mhz
Sideband for Control Channel
(40 Mhz only) LowerNoneUpper
Control Channel Auto
Current Channel: 7
 
https://ziggoforum.nl/topics/37685/

Lees dat topic maar eens door, daar word precies vertelt wat je moet doen (met afbeeldingen)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, ik heb de topic doorgelezen, maar ben er niet uit hoe ik nu wireless moet uitschakelen.
 
Gateway > Wireless > Primary Network

Kies dan eens de optie closed netwerk --> CLOSED.

Is die nu niet weg?


Zie reactie van René op de volgende pagina, dat is de goeie manier! :)
 
Terug
Bovenaan